Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 hadde det vært litt "tak" i brutter'n hadde jeg hatt en original rustfri 2002 tii!nobo'n til brutter'n hadde en slik en til salgs, men brutter'n er så tafatt så ble ikkno 2002 på meg... kjett men, slik er livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 hadde det vært litt "tak" i brutter'n hadde jeg hatt en original rustfri 2002 tii!nobo'n til brutter'n hadde en slik en til salgs, men brutter'n er så tafatt så ble ikkno 2002 på meg... kjett men, slik er livet! Det var dumt...på mange måter ville jeg heller ha hatt en 2002 tii enn en 2002 turbo...turbo´en var en teknisk manifestasjon og en salgsmessig gimmick, mens tii´en var den mest kjørbare av de to... Hopla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Eg syns 2002 er ein utruleg stilig bil. Fant ein tii som eg har lyst på: http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=212679&amsTypeOffset=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det var dumt...på mange måter ville jeg heller ha hatt en 2002 tii enn en 2002 turbo...turbo´en var en teknisk manifestasjon og en salgsmessig gimmick, mens tii´en var den mest kjørbare av de to... Hopla... er enig i det, tror heller jeg ville hatt en tii ja..! stilig bilde der da.. hehe! fælt å hoppe med en så fin bil men.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå