venture2076 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Noen med erfaringer med en slik? Jeg vurderer å kjøpe en 320iat 2.2liters 170hk 2003 modell og vil gjerne høre forumdeltagernes meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Har kjøyrt ein sånn ein gong i mitt liv Var skikkeleg imponert over gassresponsen og korleis den låg på vegen (no høyre det med til historien at denne hadde sport understell)! Forbruket var heller ikkje noko å klage på! Lagg vel på rundt 0.6 - 0.7. Det einaste eg reagerte litt på var at dei var småtrange til passasjerene baki, men det er jo 3-serien generet. Men jamt over var dette ein konge bil! Fint interiør og ser generelt bra ut utenfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Har kjøyrt ein sånn ein gong i mitt liv Var skikkeleg imponert over gassresponsen og korleis den låg på vegen (no høyre det med til historien at denne hadde sport understell)! Forbruket var heller ikkje noko å klage på! Lagg vel på rundt 0.6 - 0.7. Det einaste eg reagerte litt på var at dei var småtrange til passasjerene baki, men det er jo 3-serien generet. Men jamt over var dette ein konge bil! Fint interiør og ser generelt bra ut utenfra! 0,6-0,7 på mila er i alle fall ikkje sant. Då skal du vere lett på foten! Men er einig i at motoren er fin, ikkje kjapp men virkar fin i heile registeret. E46 er ein sportsleg bil, som gir mykje tilbake til føraren. Pass på for dei fåe rustproblema som nar vore på nokon modellar ..på bakluke og panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 absolutt ingen kjapp motor, men veldig smud og fin. går veldig pent... et meget fornuftig valg av bil. Riktig forhold mellom ytelse og pris, bensinforbruk og moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 absolutt ingen kjapp motor, men veldig smud og fin. går veldig pent... et meget fornuftig valg av bil. Riktig forhold mellom ytelse og pris, bensinforbruk og moro. Kjapp motor? Kommer vel litt på hva du sammenligner med også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Mange mener at M54B22 motoren var en av BMW´s mest harmoniske, men nå er det N54B25 med 218 HK som gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 absolutt ingen kjapp motor, men veldig smud og fin. går veldig pent... et meget fornuftig valg av bil. Riktig forhold mellom ytelse og pris, bensinforbruk og moro. Kjapp motor? Kommer vel litt på hva du sammenligner med også da... Porsche GT2 sjølvsagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 0,6-0,7 på mila er i alle fall ikkje sant. Då skal du vere lett på foten! Kjøyrte ikkje så hardt når det ikkje er min bil, sånn som visse andre *kremt* Hylland *kremt*.. Men såg for det meste på den som viser drivstofforbruket, men han snakka om at når han hadde henta bilen i oslo, og hadde kjøyrt FINT ein 20 mil, brukte den rundt det.. Kan vere han gav meg feil opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 0,6-0,7 på mila er i alle fall ikkje sant. Då skal du vere lett på foten! Kjøyrte ikkje så hardt når det ikkje er min bil, sånn som visse andre *kremt* Hylland *kremt*.. Men såg for det meste på den som viser drivstofforbruket, men han snakka om at når han hadde henta bilen i oslo, og hadde kjøyrt FINT ein 20 mil, brukte den rundt det.. Kan vere han gav meg feil opplysning ....frobruk variera frå bil til bil og. Min har aldrig vore ned mot 0,6 over ein litt lenger distanse! Men no er ikkje caben ein representant for standen kanskje...er litt tyngre enn resten trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Sorry! Eg som las feil! Eg såg ikkje at det var ein bensinutgave! Den eg prøvde var disel utgava! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Sorry! Eg som las feil! Eg såg ikkje at det var ein bensinutgave! Den eg prøvde var disel utgava! Då stemmer nok det du seier og...trur ikkje det er vanskelig å få ein 320d med mot 0,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Men uansett, det er fine biler Men ville gått for Diesel! Billigare i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Men uansett, det er fine biler Men ville gått for Diesel! Billigare i drift ..men dyrare i innkjøp. Du skal køyre nokon mil for å hente inn den prisdiff. som vanlegvis er mellom diesel og bensin utgåva....enten bilen er brukt eller ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ....frobruk variera frå bil til bil og. Min har aldrig vore ned mot 0,6 over ein litt lenger distanse! Men no er ikkje caben ein representant for standen kanskje...er litt tyngre enn resten trur eg E46 320Ci Cab veier ca. 150 Kg mer enn f.eks E46 320i med den samme M54B22 motoren. Iht. BMW bruker E46 320Ci Cab gjennomsnitlig 0,94 l/mil ved blandet kjøring og en E46 320i gjennomsnitlig 0,89 l/mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Men uansett, det er fine biler Men ville gått for Diesel! Billigare i drift ..men dyrare i innkjøp. Du skal køyre nokon mil for å hente inn den prisdiff. som vanlegvis er mellom diesel og bensin utgåva....enten bilen er brukt eller ny. Nope...i dag kalkulerer man med ca. 15000 Km årlig...stasjonsvogn, diesel, fornuftig motor, BMW/Audi/Mercedes-Benz og litt utstyr sikrer et lavt verditap... og det er der den avgjørende kostnaden ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå