Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trukke man skal henge seg opp i bilene.dessuten vet 98% av de som ser filmen nix om når e30 fikk m3 bredding,AE på e34 osv og bare spes intresserte sjekker opp med biltilsynet om det er en M5 :wink:

på film er alt lov

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
og det var stoff seter i den 5 serien. lyden er sikkert dubba :)

Skal ikke se bort ifra det, for all snakkingen av hovedpersonen er jo dubbet fra han ali eller noe i Otto Jespersens "Rikets Røst"

Skrevet

Høh? Jeg så filmen for bare noen dager siden, og hvor i all verden er den E30en dere snakker om? Tror ikke det var noen BMW i det hele tatt i det jeg så, før de var mye lenger kommet enn '84. Snakker da 90-tallet en gang, og da var det tre biler som kom inn i bildet, en E34 og to E36 mener jeg.. stemmer jo helt bra det, bortsett fra AEs.

Skrevet
Høh? Jeg så filmen for bare noen dager siden, og hvor i all verden er den E30en dere snakker om? Tror ikke det var noen BMW i det hele tatt i det jeg så, før de var mye lenger kommet enn '84. Snakker da 90-tallet en gang, og da var det tre biler som kom inn i bildet, en E34 og to E36 mener jeg.. stemmer jo helt bra det, bortsett fra AEs.

Når hovedpersonen kommer hjem etter å ha vært på koran-skole i pakistan, venter gjengen på utsiden med en E30, men jeg er ikke sikker på at det er en M3...

Skrevet
Når hovedpersonen kommer hjem etter å ha vært på koran-skole i pakistan, venter gjengen på utsiden med en E30, men jeg er ikke sikker på at det er en M3...

Se der ja. :) Ser ut som en helt standard E30 med Rieger GTS styling.

Jeg så helt klart og tydelig at den var m3 bredda den e30'en hvertfall :)

Da tror jeg du må få deg briller.. og ikke klag på brillene mine siden jeg ikke så bilen i det hele tatt, jeg finner de ikke igjen.. ;)

Edit: Her er bildebevis: izzat6ml.th.jpg

Skrevet

hehe neivel... my bad da.. så den på storskjerm å mente absolutt den hadde m3 bredding...rieger gts fantes vel uansett ikke i 84 8)

Big score da gunnar for å ha gjort mye mas for å få bildebevis :lol:

Skrevet

Hva betyr egentlig ordet "izzat" ?... Jeg har lest meg til at det er et begrep som beskriver en opfattelse av familiens ve og vel...sinnstilstand/ære... eller ?... :?

Skrevet
Det finnes sikkert flere betydninger av det, men når det gjelder filmen er det 'ære' som er betydningen.

Takk for info...vi kan også spørre ///M når/hvis han kommer tilbake fra Pakistan... eller er det andre som kan urdu her inne ? ... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...