Gå til innhold

Filmen Izzat og bmw'er

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høh? Jeg så filmen for bare noen dager siden, og hvor i all verden er den E30en dere snakker om? Tror ikke det var noen BMW i det hele tatt i det jeg så, før de var mye lenger kommet enn '84. Snakker da 90-tallet en gang, og da var det tre biler som kom inn i bildet, en E34 og to E36 mener jeg.. stemmer jo helt bra det, bortsett fra AEs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh? Jeg så filmen for bare noen dager siden, og hvor i all verden er den E30en dere snakker om? Tror ikke det var noen BMW i det hele tatt i det jeg så, før de var mye lenger kommet enn '84. Snakker da 90-tallet en gang, og da var det tre biler som kom inn i bildet, en E34 og to E36 mener jeg.. stemmer jo helt bra det, bortsett fra AEs.

Når hovedpersonen kommer hjem etter å ha vært på koran-skole i pakistan, venter gjengen på utsiden med en E30, men jeg er ikke sikker på at det er en M3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hovedpersonen kommer hjem etter å ha vært på koran-skole i pakistan, venter gjengen på utsiden med en E30, men jeg er ikke sikker på at det er en M3...

Se der ja. :) Ser ut som en helt standard E30 med Rieger GTS styling.

Jeg så helt klart og tydelig at den var m3 bredda den e30'en hvertfall :)

Da tror jeg du må få deg briller.. og ikke klag på brillene mine siden jeg ikke så bilen i det hele tatt, jeg finner de ikke igjen.. ;)

Edit: Her er bildebevis: izzat6ml.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert flere betydninger av det, men når det gjelder filmen er det 'ære' som er betydningen.

Takk for info...vi kan også spørre ///M når/hvis han kommer tilbake fra Pakistan... eller er det andre som kan urdu her inne ? ... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...