Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kunne godt tenkt meg denne eg: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=6&tot=7 Synest den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...du MÅ ikkje kjøpe ein E91 325i, kan investere i ein "d" denne gongen og Det er riktig, men da jeg kjøpte min 2003 E46 318dT kostet den på kronen det samme som en tilsvarende 2003 E46 318iT...i mellomtiden har BMW funnet ut at en E91 320d her i Danmark skal koste dkr. 55000 mer enn en tilsvarende E91 320i... og de pengene får man ikke tilbake når man selger bilen... E91 325i prosjektet er absolut ikke tuftet på fornuft... kun begjær og "vil ha" følelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...du MÅ ikkje kjøpe ein E91 325i, kan investere i ein "d" denne gongen og Det er riktig, men da jeg kjøpte min 2003 E46 318dT kostet den på kronen det samme som en tilsvarende 2003 E46 318iT...i mellomtiden har BMW funnet ut at en E91 320d her i Danmark skal koste dkr. 55000 mer enn en tilsvarende E91 320i... og de pengene får man ikke tilbake når man selger bilen... E91 325i prosjektet er absolut ikke tuftet på fornuft... kun begjær og "vil ha" følelser... Det meste her inne handlar om begjær, sunn fornuft er det fåe av oss på bimmers som har....då hadde me køyrt Toyota eller Skoda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 @E9 Kordan er prisene på BMW i Danmark kontra Norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 @E9Kordan er prisene på BMW i Danmark kontra Norge?? ..DYRARE...skulle ikkje tru det gjekk ann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Det meste her inne handlar om begjær, sunn fornuft er det fåe av oss på bimmers som har....då hadde me køyrt Toyota eller Skoda... Toyota kanskje, men ikke Skoda... ...og nye biler i Danmark er er provoserende dyre... E91 325i begynner på dkr. 570000,- eller ca. 615000,- norske kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Gratulere bmwE9 du har som bilentusiast funne det einaste landet i verden som er dyrare enn Norge når det kjem til bil! ;9 ...skulle ikkje tru det kunne verte verre enn Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Det meste her inne handlar om begjær, sunn fornuft er det fåe av oss på bimmers som har....då hadde me køyrt Toyota eller Skoda... Toyota kanskje, men ikke Skoda... ...og nye biler i Danmark er er provoserende dyre... E91 325i begynner på dkr. 570000,- eller ca. 615000,- norske kroner... Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Gratulere bmwE9 du har som bilentusiast funne det einaste landet i verden som er dyrare enn Norge når det kjem til bil! ;9...skulle ikkje tru det kunne verte verre enn Norge! Livet er for kjipt noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Gratulere bmwE9 du har som bilentusiast funne det einaste landet i verden som er dyrare enn Norge når det kjem til bil! ;9...skulle ikkje tru det kunne verte verre enn Norge! Livet er for kjipt noen ganger... ...du kunne sikker hatt det verre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...du kunne sikker hatt det verre og Sant nok...jeg har vel ikke lov til å klage når alt kommer til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...du kunne sikker hatt det verre og Sant nok...jeg har vel ikke lov til å klage når alt kommer til alt... Problemet er at summen av bekymringar og laster er konstant. Har me ikkje noko seriøst å klage over...då får været gjennomgå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Problemet er at summen av bekymringar og laster er konstant. Har me ikkje noko seriøst å klage over...då får været gjennomgå! Været får gjennomgå uansett vær iom. at det alltid er noen som har noe å utsette på været...så summen av bekymringar og laster er uten tvil konstant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Falt for fargen i bunn å grunn først å fremst, å at bilen er disel er jo ett ekstra pluss for min del. Takker for alle svar å forresten.. er ganske ny her på forumet, så jeg tenkte jeg skulle forhøre meg med noen som har/har hatt disel bmw. har ikke lagt meg inn i så mye fakta om de bilene enda. fart er ikke det jeg er ute etter denne gang, men den kunne jo selvølgelig vært litt kjappere.. men men. ( kanskje like greit, for 520`n dro jeg av veien med pga fart så) snufs snufs. Men disel er vel litt mere gjerrig på drivstoffet enn mine tidligere biler. så får vurdere denne bilen litt til før jeg bestemmer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå