Diggern Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei,er det 5,25" eller 6,5" i dørene foran på en E46? Er det stor forskjell lydmessig på focal sine k2p 5,25" og 6,5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Originalt er det 5.25" fremme og bak. Focal har jeg ingen erfaring med. Kan bygge inn 6.5" med en del modifikasjoner. Har selv gjort det i min sedan. Har satt inn Alpine Type X 6.5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ok.takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Bare lurer på en tinge her, har samme type bil, 00' 318ci (noe forskjell på motoren men ) Har org spiller, det er bmw buisness i denne, kan jeg skifte ut høytalerne fremme uten at jeg trenger en forsterker, holder det med den orginale ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Problemet ligger faktisk i spilleren. Alt for lite effekt. Så det første jeg ville gjort er å sette inn en ekstern forsterker. Så bytte ut høyttalerne etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Eller så kan du kjøpe en spiller med 4x50w. Er det noen som evt. har peiling på å brokoble en spiller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Problemet ligger faktisk i spilleren. Alt for lite effekt. Så det første jeg ville gjort er å sette inn en ekstern forsterker. Så bytte ut høyttalerne etterhvert. Har hørt noe om at du kan koble til en fortserker i bagasjerommet, ligger til rette for det der hvis du kjøper en adapter eller noe ? Stemmer dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 focal sin a1 serie er konstruert for og bli drevet av en bra spiller,, dette låter faktisk ganske bra. komposystemet koster 1290 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Problemet ligger faktisk i spilleren. Alt for lite effekt. Så det første jeg ville gjort er å sette inn en ekstern forsterker. Så bytte ut høyttalerne etterhvert. Har hørt noe om at du kan koble til en fortserker i bagasjerommet, ligger til rette for det der hvis du kjøper en adapter eller noe ? Stemmer dette ? Enkleste er å få tak i en forsterker med høynivåinnganger. Da bruker du høyttalerutgangene på spilleren for signal inn på forsterkeren i steden for phonokabler (siden det ikke er linjeutganger på originalspilleren). Det ligger ikke ferdig opplegg i bilen for ekstern forsterker. Så det blir en del trekking av kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå