Gå til innhold

Frontsett E46ci


Anbefalte innlegg

Bare lurer på en tinge her, har samme type bil, 00' 318ci (noe forskjell på motoren men :D )

Har org spiller, det er bmw buisness i denne, kan jeg skifte ut høytalerne fremme uten at jeg trenger en forsterker, holder det med den orginale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger faktisk i spilleren. Alt for lite effekt. Så det første jeg ville gjort er å sette inn en ekstern forsterker. Så bytte ut høyttalerne etterhvert.

Har hørt noe om at du kan koble til en fortserker i bagasjerommet, ligger til rette for det der hvis du kjøper en adapter eller noe ? Stemmer dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger faktisk i spilleren. Alt for lite effekt. Så det første jeg ville gjort er å sette inn en ekstern forsterker. Så bytte ut høyttalerne etterhvert.

Har hørt noe om at du kan koble til en fortserker i bagasjerommet, ligger til rette for det der hvis du kjøper en adapter eller noe ? Stemmer dette ?

Enkleste er å få tak i en forsterker med høynivåinnganger. Da bruker du høyttalerutgangene på spilleren for signal inn på forsterkeren i steden for phonokabler (siden det ikke er linjeutganger på originalspilleren).

Det ligger ikke ferdig opplegg i bilen for ekstern forsterker. Så det blir en del trekking av kabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...