haakon Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 allt er på høyre side,venstre side funker: spylerdingsen på luka går opp/ned men ingen væske kommer,speilvarmen ble borte for litt siden (ikke byttet speil som en foreslo) og igår slutta sentrallåsen på fordøra å funke... prata med en igår som mente det bankers var en feil i hjernen(boxen på høyre side i motoren) kan det stemme eller er det bare tilfeldigheter,alderen på elektriske komponenter som tynger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Har ikke peiling du... De elektriske feilene på bmw kan være mystiske... På min går for eksempel vindusviskeren på fullt uansett hvilken posisjon den spaken står i, men det gjelder kun de gangene varmeapparatet ikke fungerer på hastighet 1.... Har ofte fått meg en god latter. Er jo ganske komisk synes jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 er ikke så gøy når man hver dag får spm om hva som har slutta (eller begynnt) å virke. svigers prater hele tiden om nivaen som blinka med parklys når viskerne stod på og hornet som virka bare når radioen var av osv. vil ikke ha en bil man ler av i åresvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 prata med en igår som mente det bankers var en feil i hjernen(boxen på høyre side i motoren) kan det stemme eller er det bare tilfeldigheter,alderen på elektriske komponenter som tynger? Der sitter hjerne til motor og abs. sentrallås styre enhet +div sitter på venstre side under baksete. 99% . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 okidoki. en dude på bensern som påstod det. sa han hadde norges eneste E36 M3stasjonsvogn hjemme og virka som hadde greie på bmw.. har ikke peil jeg. skulle nok valgt en traust 626stv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 når en el.ting blir påvirka av en anna el.ting, så minner det mye om en jordfeil(- feil) synes nå eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Hehe...Hørte om en som hadde problemer med at radioen gjekk av og på... Feilen var en liten overledning i en baklykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 ja er vel en liten bagatell som steller istand for meg,bare så trist at det vil koste mer enn det smaker å få en kyndig til å finne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 da virker allt som det skal igjen. vaska bilen så virka det! kanskje det er en innebygd sperre. blir bilen for møkkete så streiker den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå