krt_ Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg har lik 0 peiling på senking så jeg lurte på en del ting. 1. Hva er bra senking på en E36? (60/40, 40/60) osv for at bilen skal se "bein" ut 2. Hvordan forskjell blir det på bilen? 3. Hvordan merker er bra? 4. Bør man kjøpe senkesett med dempere eller holder det kun med fjærene? 5. Hvor mye kan jeg senke uten at det blir for mye trøbbel på disse nordnorske veiene ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 E36 er ganske høy foran, så jeg kommer selv til å gå for 40/15 foran/bak. Da er det fortsatt litt fremkommelighet. Bilstein dempere med Eibach eller H&R fjører er bra saker. Skal du senke 40mm eller mer må du ha kortere (og stivere) dempere. Har ikke noe erfaring med nordnorske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 1) 40/15, 60/40 osv.. lavere foran enn bak 2) Den blir *trommevirvel* lavere! 3) H&R, Eibach, Bilstein osv.. 4) Med dempere. 5) Kjører du mye på dårlige veier er nok 40/15 et fint valg. Min har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Finnes det 50/30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 1) 40/15, 60/40 osv.. lavere foran enn bak2) Den blir *trommevirvel* lavere! 3) H&R, Eibach, Bilstein osv.. 4) Med dempere. 5) Kjører du mye på dårlige veier er nok 40/15 et fint valg. Min har det. Enig...og ellers kan man evt. også kjøpe BMW´s eget M-Tech senkesett som gjør en E36 ca. 1,5 cm lavere foran og bak...altså 15/15... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Finnes det 50/30? Ja...har lest noe om et merke som heter Vogtland, men ellers har Eibach Sport Line serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Finnes det 50/30? Ja...har lest noe om et merke som heter Vogtland, men ellers har Eibach Sport Line serien... Hvem er størst og billig på Eibach fjører i Norge? Litt lat nå men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Finnes det 50/30? Ja...har lest noe om et merke som heter Vogtland, men ellers har Eibach Sport Line serien... Hvem er størst og billig på Eibach fjører i Norge? Litt lat nå men... Jeg er litt usikker, men mon ikke Hellanor forhandlere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 var det ikke konkludert med at auto-trio var rimeligst på eibach? de gir forøvrig bmwccn rabatt(melder du deg inn koster det 400, de har du spart inn på et senkesett med rabatt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kjøpe justerbart senkesett hørtes lurt ut hvor får jeg tak i f.eks H&R, Eibach, Bilstein til en overkommelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg har nettopp kjøpt et sett Bilstein Sprint av Mobeck Tekniske til E46(www.mobeck.com). Betalte 6100,- og dessuten meget god service! Autotrio var vel tusenlappen dyrere. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 skjer med koni a? er det helt "ut" eller? alltid hørt så mye godsnakk om koni før jeg bynte å henge på bimmers.no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Mye koster det for å få montert senkesett? Er det simpelt å smelle på sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 skjer med koni a? er det helt "ut" eller? alltid hørt så mye godsnakk om koni før jeg bynte å henge på bimmers.no... ikke noe galt med koni. de fungere veldig bra til vanlig bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Mye koster det for å få montert senkesett? Er det simpelt å smelle på sjøl? det kommer ann på hvor mye du har skrudd før, men jeg mener det er rimelig enkelt, og jeg er ingen ekspert. bak er det veldig enkelt, men foran kan det være litt mer jobb. pris: spør et verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå