Nino Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 weryberry - baum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 skjer med folk å wonderbaum a.??? var et par stykker i bilen min å når jeg kjøpte den. skal si de gikk rett ut vindu så fort forje eier var ute av syne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 På en av mine tidligere biler klarte katta å pisse i hattehyllen. jeg vasket det mange ganger og lukta forsvant utrolig nok. du kan jo tenke deg hvordan kattepiss lukter og setter seg. fikk det ut til slutt. helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 har en plan om å la sete tørke årntlig no, vist ikkje det har bedra seg i morgen så får eg gå over det med en ny type slik shampo og sette det i dusjen.. vist ikkje så må det vel renses, eller skinn frister jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 enkleste er vel å la være å kjøre hjem drita kompiser? Jeg hadde samma problemet med gamle cab'en min når jeg kjørte hjem resepsjonskjerringa på jobben...hu spydde som en helt men viva la skinninteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Få tak i en rensemaskin. Du får kjøpt midler som eter opp lukta i setet. Dess lenger du venter dess verre blir det å få bort lukta. Gå til et firma som selger produkter for profesjonelt renhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 1. Holts Odor Kill, bruk halve flaska og la bilen stå lukket lenge. 2. Ozonbehandling (virker garantert). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Tror jeg har et baksete som ser ålright ut i lysegrått stoff om det er slikt du har.. og bestemmer deg for at det er enklest å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 bare ha en pose klar liggende bak den hjalp når jeg kjørte noen hjem i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 X-it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 bruk cillit bang eller vanish !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 hvor mye du har tenkt for sete ditt da gunnar? er bilde av interiøret i "galleriet" , ligger link i profilen, vist fargen stemmer. men er vel gjerne litt tungvidt å sende. er "heldigvis" ikkje fulle folk, men en liten fyr med spysjuke som "fiksa biffen".. har fått noen autoglym seteshampo som vistnok skal fjerne lukt også, så tenkte å prøve det først i morgen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Har ett produkt fra BioGuard som heter Flekkfjerner. Skal ta alt av lukt, flekker osv... er vel verdt å prøve det først... fåes vel hos alle Møbelringen butikker, og sikkert noen andre også... 98,- er ikke mye da Sølte sånn rennende fett fra bakt potet i ett stoff sete i en caddy. Gikk grundig over med flekkfjerner og det verken lukter eller er flekk der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 hmm er verdt ett forsøk, skal ta en runde i møbelbutikkene i morgen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 2. Ozonbehandling (virker garantert). Er nok den beste løsningen, men koster litt tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå