325i-Handicapraser Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Skrevet Februar 25, 2006 Jaa..!!! Tar gjærne imot sponsorer, mangler fortsatt litt penger for å få alt ferdig! og bilen kommer nok til å bli vist mye rundt omkring ja både på løp og i media!! svinger vel innom et bmw treff til sommeren også kanskje si fra om noen er interiserte da, så skal jeg gi kontonummer!! :)
Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Det her står det virkelig respekt av! Kjempe artig Kanskje jeg dukker opp på et bilcrossarangement en gang å ser deg i full aksjon! Lykke til videre med vinnerBMW'en
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Dette står det RESPEKT i! Hadde eg hatt eit firma (hint hint til folk som har firma her), så hadde eg faktisk sponsa deg! Men uansett korleis det går når du skal kjøyre, så er du ein vinnar i mine auge! Uten tvil! Er mektig imponert! Gler meg til å følge med på dette prosjektet!
325i-Handicapraser Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 Da har vi drivi med BMW`n i dag da, vi har fått laget fronten helt ferdig, og har tatt ut baklysene og satt på plater! vi fikk bilen ned fra jekken og lufta den litt i sola hehe..!! Ute i sola Her har vi satt på den ene plata
ehrnst Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 drit bra at alle får sjansen! liker prosjektet ditt!
///MoePower Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Flott at du får sponset og finansiert dette prosjektet slik at også du kan få kjørt fra deg litt! Og enda bedre er jo at du har fått tak i det styresystemet du trenger i bimmer`n din! Reklame som jeg ofte syns går igjen på bilcrossbiler er jo bilstereoreklame! Så du får høre med noen av de bilstereo-firmaene som reklamerer til høyre på denne siden! Noen av dem er faktisk brukere på forumet her selv, så du skal ikke se bort i fra at de kanskje er intressert (skal ikke garantere noe.. er deres valg om de vil sponse som du jo sikkert vet)
mAZE Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Dette ser bra ut.. Blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir.. Så meningen er at du skal styre hele bilen med kun den joysticken? Det høres meget rått ut. Gleder meg til å se fremgangen her.
Nino Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 dette står det respekt av. absolutt. hmm.. kommer du til å kjøre på finnskog-bana? om så.. så skal jeg stille opp. som tilskuer, beundrer og med-mekaniker om det trengs hva med dere andre bimmers.no medlemmer ifra hedmark/oppland? nå kan vi jo arrangere ett hedmark/oppland - bimmers.no treff når sesongen begynner. så kan vi alle stille opp på ett løp eller to. og heia fram "vår" deltaker. samtidig som vi inntar noen øl og koser oss lykke til. RESPECT
oddis Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Ingen dum ide teck, men lag egen tråd om det, ikke her Ontopic; Dette ser ut til å bli veldig bra, utrolig bra at noen tar tak å gir folk som normalt må avstå fra slikt får delta. Og som sagt, kommer du på Finnskogbanen kommer jeg å ser
325i-Handicapraser Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Skal styre hele bilen med en joystick ja Finnskogbanen ja, dit må jeg vel ta meg en tur til sommeren da ja :D hørtes rått ut!! Hehe..!! TAKK for at dere er så koselige
Lien Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Dette er er tøft må jeg si! Joystick til å styre bilen Men hvordan blir det hvis du får en ukontrollert sladd f.eks? Kommer servo motoren til å være så rask at den kan ta inn slike eller?
325i-Handicapraser Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Ja, jeg trur den skal være kjapp nok til det ! Man kan stille hvor kjapp styringsresponsen skal væra på stikka!! så jeg må vel ha den kjapp så jeg kan sladde og hærje litt Men trenger nok litt trening før jeg får detta skikkelig inn i finga
Neonlars Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Utrolig kult prosjekt.! Dette må vi få se mer fra! Riktig bil valg også!
Evopower Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 På det eine bildet ditt ligner det veldig på der hvor jeg skal kjøre rallyløp i helga. I Uvdal. Er det der du bor?
ChrZZ Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Ser ut som han bor I Hallingdal. Du får komme deg en tur innom Kongsberg, og besøke meg også da Bare litt lengre ned i dalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå