RWDF Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Både Freude am Fahren og Fahrfreude betyr vel "Kjøreglede", bare to måter å si det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 takk takk. så da betyr: Freude Am Grazatfahren, "grisekjøreglede" ellerno sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elektrikern Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Flott NAF-merke med 1001, 1002, 1003? Eller det jeg er i ferd med å ordne meg: ADVARSEL! Jeg er på jakt etter ny bakfanger! 1001, 1002, 1003.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 ADVARSEL! Jeg er på jakt etter ny bakfanger!1001, 1002, 1003.... He he, den var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjørte bak en buss en gang, hvor det sto: "Kommer du nærmere nå, må du løse billett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjørte bak en buss en gang, hvor det sto:"Kommer du nærmere nå, må du løse billett" hehe den er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjørte bak en buss en gang, hvor det sto:"Kommer du nærmere nå, må du løse billett" hehe den er bra... Hehe, ja. Jeg måtte selvsagt kjøre nærmere for å finne ut hva det sto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 kom på en fin en.. hva med å ha "glatt veibane" skilt i bakruta? sånn lite på sia eller kanskje et svært midt i ruta Da skal du se bilen min tror jeg har en slik i sideruta bak på hver side med "skrensegutta.net" under og "skrensegutta.net" i bakruta, det vekker oppsikt av en eller annen grunn. EDIT: Du kan så vidt se det her: http://skrensegutta.net/pub/bilder/skre ... C03601.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Både Freude am Fahren og Fahrfreude betyr vel "Kjøreglede", bare to måter å si det på. Ja, eller hvis man skal være litt mere bestemt så betyr vel "Freude am Fahren", "god tur". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 hva med "Ikke le, kanskje sitter dattera di på" Det skulle ikke være : "IKKE LE DATTERA DI ER MED" ? så rimer det litt i alle fall. Jeg hadde ledd av skrivefeilen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 så en sierra på rudskogen hvor det stod "fittemagnet". og en E46 hvor det stod " Queen-King" i framruta,altså henviste den til føreren og dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Har en kollega som hadde en gammel sliten hvit E23 323i en gang. I den stod det i bakvinduet, C u when u get there. Tror det var myntet på en gammel Collio låt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Har en kollega som hadde en gammel sliten hvit E23 323i en gang.I den stod det i bakvinduet, C u when u get there. Tror det var myntet på en gammel Collio låt? E23 3-serie er vel en ganske sjelden bil å se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Har en kollega som hadde en gammel sliten hvit E23 323i en gang.I den stod det i bakvinduet, C u when u get there. Tror det var myntet på en gammel Collio låt? E23 3-serie er vel en ganske sjelden bil å se? Hehe, meget mulig, er det E21 da? Seriøst, jeg har ikke peiling på slike gamle BMW'er dessverre, min "kunnskap" går fra E30 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå