humayun Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 jeg har en 12'' basskassa i bagasjerom...jeg hører bra lyd og bass i bilen...men også lager bagaserom rare lyder fordi det er helt lukket,,,jeg tenkte meg å lage hull i hattehyllen for å få bass ut...skal det virke eller nei,,,trengs deres råd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Du har ikke midtarmlene og skipose? for da kunne du bare ha fått lyden ut der.. . har du ikke bass nåkk? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 jeg har samme problem.. fikk endelig sub'n i idag... men ekke noe åpning mellom bagasjerom og inni bilen.. det jeg tenkte på var å borre to hull.. å sette i 2 bassrefleksrør.. tror dette er en god løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Du har ikke midtarmlene og skipose? for da kunne du bare ha fått lyden ut der.. . har du ikke bass nåkk? hehe Gammel tråd, men interessant... Om en har skiposehullet, hvordan benytter man dette best om man har en sub bak? Bare legger ned midtarmlenet og åpner skiposen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 ":2o5pfguw]Du har ikke midtarmlene og skipose? for da kunne du bare ha fått lyden ut der.. . har du ikke bass nåkk? hehe Gammel tråd, men interessant... Om en har skiposehullet, hvordan benytter man dette best om man har en sub bak? Bare legger ned midtarmlenet og åpner skiposen? Sa setter du bassen 10-15cm bak rettet mot apningen og tetter rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 når du har to bassere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 samme utgangspunkt det. men, prøv å vinkle elementene mot skiposehullet. men, ikke i for brå vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 teck Skrevet: Tir Jul 25, 2006 21:13 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- samme utgangspunkt det. men, prøv å vinkle elementene mot skiposehullet. men, ikke i for brå vinkel. Jeg prøvde dette i dag med dårlig effekt. mye dårligere bass da. det som funker best er å vende sub'ene bakover mot skiltet og sette de på den linja der man kan bøye opp bagasjetumsmatta!! mulig dette er litt individuelt fra bil til bil og bassere til bassere men dette er i alle fall min erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 jeg har fått en tegning på ei kasse av CoaSlip på BF. Denne skal vist fungere meget bra slik jeg hadde trua på i forrige innlegg, gleder meg til å få prøvd kassa hans etterhvert. men, som du sier. kommer jo helt ann på ifra bil til bil. og element til element. men, man skal ikke la ting forbli uprøvd heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 ta ut boksene under originalhøyttalerene. dette skulle funke bra. visst du ikke bruker originalhøyttalerene i hattehylla. ut med høyttalerne også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Hvis man har skipose, er det bare å få den vekk! Og la bassene spille bakover! Dette gir mest mulig effekt, uansett hvor mange man har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 jah, bakover tror jeg er beat, men man burde prøve litt forskjellig og se hva som passer best til bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå