Gå til innhold

BMW 318 is coupe E36 1994 mod

lindborg
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sjønte heller ikke det der med sveisingen?!

ikke helt min smak akkurat, men så er det ikke min bil heller da...

Kan ikke svare for trådstarten, men etter min oppfatning er det å sveise igjen rommet der skiltplaten sitter, for å få en clean bakpart på bilen. En må da flytte skiltet ned på bakfanger. Var/er ganske pop på VW biler, f.eks golf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig syntes jeg folk ikke trenger å si så mye negativt om slike biler egentlig. Jeg kan være enig i at den er spesiell, og jeg personlig er ikke helt med på den stilen der, men hvordan skulle det vært hvis alle var like? Det hadde da ikke vært noe artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt negativ: front- og hekkspoileren er ikke etter min smak. Seidl-fronten stikker for mye ut ved nyrene, synes jeg.

enig... eg meine de bilene trenge ikke mer enn m frontfangeren og m3 eksoslistå så e de sykt stilreine og fine.. Koste isje mye heller! Seidl stylingen blir for voldsom for min del.. Personlig synes eg E36 e finest med m3 frontfangeren og m3 eksoslistå..

Lite eksempel ka eg meine med stilrent (bildet av ein bil eg fant på finn.no ein gang..):

Hadde han her tatt på nye m3 felger hadde denne bilen vert sykt fin synes nå eg då..

greieis2mo.jpg

isfront5gp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som mangler er vel lexus lykter, så hadde du vel fått enda mer pes fra folket her inne :P

Liker det at folk gjør litt andre ting med bilene sine....utrolig kjedelig å se kliss like bmw'er uasett hvor man ser.

Har vurdert seidl fronten selv, men personlig synnes jeg kanskje at den bygger litt for langt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...