RWDF Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 For å være litt negativ: front- og hekkspoileren er ikke etter min smak. Seidl-fronten stikker for mye ut ved nyrene, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 pen bil..men prøver bare å se den for meg med m-styling! og hvorfor skal alle ha på de cupwingsa over alt? men..smak og behag det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Meget pen! (SORT NETTING!!! ) ellers nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 sjønte heller ikke det der med sveisingen?! ikke helt min smak akkurat, men så er det ikke min bil heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hvor fort kan man kjøre med det stylingen der før den detter av? 80 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 sjønte heller ikke det der med sveisingen?!ikke helt min smak akkurat, men så er det ikke min bil heller da... Kan ikke svare for trådstarten, men etter min oppfatning er det å sveise igjen rommet der skiltplaten sitter, for å få en clean bakpart på bilen. En må da flytte skiltet ned på bakfanger. Var/er ganske pop på VW biler, f.eks golf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 helt riktig det ja! skal få et clean bagasjelokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Egentlig syntes jeg folk ikke trenger å si så mye negativt om slike biler egentlig. Jeg kan være enig i at den er spesiell, og jeg personlig er ikke helt med på den stilen der, men hvordan skulle det vært hvis alle var like? Det hadde da ikke vært noe artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ganske enig der ja!! hadde da ikke blitt så mye morro da nei.. men bra at folk kommer med meningene sine så kanskje jeg får tips til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Ikke min smak nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 du for bytte gitteret med en feit intercooler(inkludert et lite sneglehus) foran så er bilen perfekt:-) nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Folk har forskjellig smak Ikke bil for meg desverre. Men jeg hopper ikke i taket for seidl, rieger og crome, så da sier det seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 For å være litt negativ: front- og hekkspoileren er ikke etter min smak. Seidl-fronten stikker for mye ut ved nyrene, synes jeg. enig... eg meine de bilene trenge ikke mer enn m frontfangeren og m3 eksoslistå så e de sykt stilreine og fine.. Koste isje mye heller! Seidl stylingen blir for voldsom for min del.. Personlig synes eg E36 e finest med m3 frontfangeren og m3 eksoslistå.. Lite eksempel ka eg meine med stilrent (bildet av ein bil eg fant på finn.no ein gang..): Hadde han her tatt på nye m3 felger hadde denne bilen vert sykt fin synes nå eg då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja helt enig at den er fin, men jeg synes at m3 fangere og seidl fangere er fine på helt hver sin måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Eneste som mangler er vel lexus lykter, så hadde du vel fått enda mer pes fra folket her inne Liker det at folk gjør litt andre ting med bilene sine....utrolig kjedelig å se kliss like bmw'er uasett hvor man ser. Har vurdert seidl fronten selv, men personlig synnes jeg kanskje at den bygger litt for langt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå