boost Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 spent å få sjå bilder av bilen din med blå ruter eg:) mykje tok di for å legge på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 spent å få sjå bilder av bilen din med blå ruter eg:) mykje tok di for å legge på ? De tok 4000 kr for det. ble gjort på artsolution på gjøvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Spare vekt ved et par hengsler?? Seriøst? Ta heller å ribb all interiøret og bakseter, så tenker jeg du sparer litt vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 For å være litt negativ: front- og hekkspoileren er ikke etter min smak. Seidl-fronten stikker for mye ut ved nyrene, synes jeg. enig... eg meine de bilene trenge ikke mer enn m frontfangeren og m3 eksoslistå så e de sykt stilreine og fine.. Koste isje mye heller! Seidl stylingen blir for voldsom for min del.. Personlig synes eg E36 e finest med m3 frontfangeren og m3 eksoslistå.. Lite eksempel ka eg meine med stilrent (bildet av ein bil eg fant på finn.no ein gang..): Hadde han her tatt på nye m3 felger hadde denne bilen vert sykt fin synes nå eg då.. Så det er stilrent med et M merke på en 318\320? FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Og jeg sier som vanlig, M-sidelister er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 ikke min smak. men en pen og gjennomført bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Spare vekt ved et par hengsler??Seriøst? Ta heller å ribb all interiøret og bakseter, så tenker jeg du sparer litt vekt. det var nok mere en fleip! tenker ikke noe på å spare vekt! bare gjør det for t den skl vli fin "etter min smak" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 Nå har jeg endelig fått tatt noen bilder! noe av det jeg har gjort: -Fått sveist bakluke -Tatt bort katalysator -Sota rutene med blå film (saphire heter den) -satt på sommer felgene -polert bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Gratulerer! du har klart å få den til å ligne enda mindre på en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Pen bil, men de chrome speilene er ikke fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 huff,vil ikke være så negativ her, men den bilen der er grusomt fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg er enig i at alle har hver sin smak...synes bilen var pen helt til du sveisa bakluka...det ser tåpelig ut... men din bil,dine avgjørelser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Gratulerer! du har klart å få den til å ligne enda mindre på en BMW! Enig, dette ligner ikke på bmw. Den fronten der er noe av det verste jeg veit om på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 huff,vil ikke være så negativ her, men den bilen der er grusomt fæl! ja alle har foskjellig smak¨og takk for det. hadde alle hatt smak som deg hadde alle e36 vært stygge. din bmw er ikke akkurat den fineste den heller da, synes jeg da. men det er min mening, men takk for synspunktet på min bil ihvertfall, bare bra å få tilbake meldinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Skjønner ikke hva som er poenget med "cleant" bagasjelokk når resten av bilen ser ut som et tivoli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå