Hylland Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 M5 med turbo... Kvifor ikkje BITURBO??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 M5 turbo er kulere hehe Og det skal ikke store turboen til for å øke litt på hk antallet Det er lett å få 450hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Heia Nå vurdere jeg å selge bilen igjen Jeg har funnet et par biler jeg har lyst på så jeg trenger penger.. Det følger med et 745 turbogrenrør med adapter for å ha turboen på oversiden...Kan følge med turbo med t4 flens... Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 fått noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Ser du noen Bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 tenkte kanskje du hadde fått noen over pm eller på tlf. har bilen min som mellom legg kanskje da vis det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Her du bilder av din bil da? Litt opplysninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 HA HA jeg har fått et bud... 55000.- ja med dette budet kunne jeg ha spart meg for de 40000.- jeg har lakt i bilen i tillegg til det jeg kjøpte den for og heller selgt den for 15000.- hehehe Noen høyere bud? PS den ligger ute på auto db http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1040814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 55k er da ikke ille! du får jo ikke igjen det du har lagt i bilen uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 55k er ille for denne bilen En vanelig 535 uten sportsskin, AC Schnitzer trimmet, M5kasse, helt nytt trekk i bagasjerommet, nesten alle foringer skiftet i forstilling, ny drivaksel, nesten ny drivknute, nesten ny clutsh, vannpumpe osv.. Den kan være ver 55k, men ikke denne Ja så må vi ikke glemme Turbogrenrør og adapter følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 No offence, men hvis du kaller et bud på 55.000,- latterlig, SÅ SETT EN PRIS og dokumenter påstandene dine om ACS-trimma bil. De der ubrukelige "Ring"-annonsene på AutoDB gidder jeg aldri se på en gang. Vet det er drømmere som skal selge et eller annet for mye mer enn markedspris. Hvis du er litt realistisk; bilen din har gått 300.000km og er 17 år gammel. Såvidt jeg har fått med meg har du ingen dokumentasjon på at den er AC Schnitzer-trimmet. Jeg har spurt deg noen spørsmål rundt dette før, uten å få noe svar. Blant annet lurer jeg fælt på dette instrumentpanelet i bilen din, det ser nemlig ut som at AC Schnitzer-speedoskiva di bare er et papirinnlegg printa ut på en vanlig printer (se http://www.bimmers.no/albums/Kenneth_BMW_535i/IMG_1237.sized.jpg). Den er ujevn, tallene står ujevnt og den reflekterer annerledes enn resten av instrumentene. Skal det liksom være originalt AC Schnitzer? Det selges ACS, Alpina og Hamann-trimma biler både høyt og lavt i Norge, men de færreste kan dokumentere noe som helst. Før du dokumenterer noe og ikke setter en pris (gjerne hbo.) synes jeg ikke du skal le av et bud på 55k. Tror du kanskje folk tenker "oi, ingen pris, da må jeg prøve meg på et superknallhøyt bud som sikkert selger tar på første forsøk!"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 No offence, men hvis du kaller et bud på 55.000,- latterlig, SÅ SETT EN PRIS og dokumenter påstandene dine om ACS-trimma bil. De der ubrukelige "Ring"-annonsene på AutoDB gidder jeg aldri se på en gang. Vet det er drømmere som skal selge et eller annet for mye mer enn markedspris.Hvis du er litt realistisk; bilen din har gått 300.000km og er 17 år gammel. Såvidt jeg har fått med meg har du ingen dokumentasjon på at den er AC Schnitzer-trimmet. Jeg har spurt deg noen spørsmål rundt dette før, uten å få noe svar. Blant annet lurer jeg fælt på dette instrumentpanelet i bilen din, det ser nemlig ut som at AC Schnitzer-speedoskiva di bare er et papirinnlegg printa ut på en vanlig printer (se http://www.bimmers.no/albums/Kenneth_BMW_535i/IMG_1237.sized.jpg). Den er ujevn, tallene står ujevnt og den reflekterer annerledes enn resten av instrumentene. Skal det liksom være originalt AC Schnitzer? Det selges ACS, Alpina og Hamann-trimma biler både høyt og lavt i Norge, men de færreste kan dokumentere noe som helst. Før du dokumenterer noe og ikke setter en pris (gjerne hbo.) synes jeg ikke du skal le av et bud på 55k. Tror du kanskje folk tenker "oi, ingen pris, da må jeg prøve meg på et superknallhøyt bud som sikkert selger tar på første forsøk!"? Der fikk du fram akkurat hva jeg mener om denne bilen. Har vært interessert i denne bilen før, men har aldri liksom fått noen god magefølelse for den. Særlig ikke med den prisen (95k fikk jeg høre). No offence mot deg Kenneth men jeg tror ikke 55k er langt fra hva du kan få for denne siden den har gått så langt som den har (hvis vi går utfra at det er en original 535. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Jeg er enig med lien og Gunnar her. Viss du kan dokumentere at bilen er acs trimmet, hva som er gjort og gjerne også bremsepapirer så kan du kanskje kreve litt mere enn en std 535i. Jeg lurte også på denne, men valgte heller og kjøpe en helt original til 66k med en eiger siden -94 og all historikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Det var voldsomt til angrip på meg her!Så dere vil ha dokumenert at det er en AC Schnitzer trimmet, så jeg er nødd å skru ut styreenheten og så ta bilde bare for å bevise til dere som ikke har tengt å kjøpe bilen at det jeg sier stemmer?? Jeg skal dokumentere det til den personen som kjøper den. Ja den har gått 300k Kassen har gått ca 130k. betyr det da at bilen er veldig lite verd? Det er et M5 panel nå da jeg har byttet på grun av at det andre ble ødelakt. Hvis dere ikke er interessert i bilen hva er vitsen med å ødelegge salgs tråden?? Ja nå ligger den ute med PRIS. Er dere fornøyde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Det var voldsomt til angrip på meg her! Hvis dere ikke er interessert i bilen hva er vitsen med å ødelegge salgs tråden?? Angrep og angrep, vi forsvarer bare et bud som for oss virker seriøst nok. Når du latterliggjør noe sånt kan du ikke forvente noe annet. Jeg hadde blitt forbanna om det var jeg som hadde lagt inn det budet og du skrev "HAHAHAHAH" om det på nettet. Jeg som mange andre her inne ser tydeligvis ikke hvorfor et slikt bud skulle være latterlig, og jeg sa derfor i fra slik at du kanskje kunne få rettet på de tingene som gjør at budet for oss ikke virker latterlig. Som selger forventer du at kjøpere opptrer korrekt og seriøst. Som kjøper forventer man minst den samme seriøsitetsgraden av selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg