Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker så mye for tilbakemeldinger, er jo litt av moroa med å drive med det her det!

Speilene bestilte jeg i Tyskland på s14motorsport.de

De er også i karbon, som vingen og flapen.

Håper jeg får plass på Gatebil med den, hvis ikke, reiser jeg rett ned på Rudskogen og BMW-treffet der. Regner med jeg møter mange likesinnede begge steder! :wink:

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Takker så mye for tilbakemeldinger, er jo litt av moroa med å drive med det her det!

Håper jeg får plass på Gatebil med den, hvis ikke, reiser jeg rett ned på Rudskogen og BMW-treffet der. Regner med jeg møter mange likesinnede begge steder! :wink:

var jeg deg så ville jeg ha kjørt til Rudskogen med en gang. Da får du garantert kjørt på banen, og du treffer mange likesinnede.

BTW: Jeg er fortsatt ikke noe superfan av den fargen, men må innrømme at det ble bedre enn jeg hadde trodd. Og så ser jeg at det gikk bra med felgene. Antar at du fikk tak i O.Z nøkkel??

Skrevet

Det der ble tøft!

Hadde nok ikke valgt den fargen selv, men den skiller seg hvertfall ut!

Så ut som du hadde ok førermiljø der også! :)

Mulig å få noen inventarbilder?

Skrevet

var jeg deg så ville jeg ha kjørt til Rudskogen med en gang. Da får du garantert kjørt på banen, og du treffer mange likesinnede.

BTW: Jeg er fortsatt ikke noe superfan av den fargen, men må innrømme at det ble bedre enn jeg hadde trodd. Og så ser jeg at det gikk bra med felgene. Antar at du fikk tak i O.Z nøkkel??

Fikk ikke tak i noen nøkkel nei, men lakkereren la ned sjela si i maskeringen, så det gikk bra det :wink:

Lurer litt på Rudskogen ja. Noen fler her med M3 som skal ned dit tro?

Skrevet
":xg69cyhu]Det der ble tøft!

Hadde nok ikke valgt den fargen selv, men den skiller seg hvertfall ut!

Så ut som du hadde ok førermiljø der også! :)

Mulig å få noen inventarbilder?

Takk for det. Bilder av inventaret ligger lengre bak i tråden, har ikke fler enn de for øyeblikket :wink:

Skrevet

Fikk ikke tak i noen nøkkel nei, men lakkereren la ned sjela si i maskeringen, så det gikk bra det :wink:

Lurer litt på Rudskogen ja. Noen fler her med M3 som skal ned dit tro?

Hehe, spart arbeid det, uansett hvor mange timer han brukte på maskering :wink:

Det bruker å være en 15-20 E30 M3 på bmwccn treffene. Funderer på å dra ned enda jeg, men det er bare så utrolig mye annet som skjer i de tidene. Og så er det ACR 9-11 juni..... Gruble gruble

Skrevet

Ble knall bra med den fargen, rå M3 dette ja :P .

Kom på Rudskogen hvis du har planer om å kjøre endel på bane. Gatebil har blitt alt for stort i forholdt til de banene og anlegga vi har her i Norge(utenom ACR kansje :roll: ).

• 1 year later...
Skrevet

Fet bil.. Ble litt skeptisk jeg også da jeg så fargen kun i motorrom.

Men fyyy den ble bra....

Knardalen:

Felgene er OZ Futura... dette er da strengt tatt en e30 ;)

Men M3`er har 5 bolts nav, og vanlige e30 har 4.

Skrevet

bilen ser kjempe kul ut, men tror det hadde vært mye finere uten å ha lakka felgene gule....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...