Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den blir nok gulere enn det ja, denne er vel Inca gelb. Eller orange på godt norsk

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde penger, tid og kunnskap nok til å starte på noe slikt selv...

Tror fargen kan bli tøff jeg.

Skrevet

Hei.

Ja, har fått demontert litt i motorrom og div deler som skal i lakk-boksen først.

Reiser på tre uker ferie til Florida på mandagen, så leverer alt løst først, så det er klart til jeg kommer hjem. Da står bilen for tur.

Men her er noen bilder fra igår:

m315.jpg

m314.jpg

Skrevet

Den ser smekker ut... Gleder meg å sjå at folk ligger sjelen sin i m3.. Hadde det ikkje vert folk politi blå så hadde jeg kunnet køyrt rundt i min e-30...

Keep on the good work :)):):):):):) :D

Skrevet

En siste update før jeg og bilen tar ferie.

Da har jeg fått sendt all plast + carbon-speilene og vingen til lakkereren, og jeg har fått gjort litt i motorrommet.

Slenger ut noen pics:

m316.jpg

m317.jpg

m318.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet
Det er for meg en gåte at noen kan omlakkere en hennarød til brilliantrød.... Originale hennarøde E30 M3 er per i dag mangelvare, og oppnår svært gode priser i europa...

Den er kanskje mangelvare nettopp fordi mange har valgt å lakkere om M3`ene sine :wink:

Det er faktisk produsert veldig få hennarøde E30 M3. Og alle ble produsert i 87. Det er nok derfor. Og nei, det er faktisk ikke mange E30 M3 som er lakkert i uoriginale farger. Noen er det selvfølgelig, men flesteparten av de som lever enda og er gateregistrerte har original kulør. Og bra er det :)

Var ment som ironi vettu! :wink::)

Skrevet

Da er jeg hjemme fra USA!

Og har pratet med lakkereren, han har vært syk denne uken, så delene er ikke lakkert ennå, men pusset ned og klare i alle fall. Så da fortsetter jeg bare med bilen slik at den også er klar til å lakkeres. Forhåpentligvis til uken.

Har igjen resten av motorrommet, inni dørene og under panser.

Skrevet
Du tar ut motorn for å lakke eller ????

Motoren sitter i mens jeg lakkerer, som det for så vidt går ut fra de siste bildene :wink:

Skrevet
Prosjekt M3 Annleggsmaskin? :shock:

Det viktigste er heldigvis at JEG blir fornøyd med fargen. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...