Nino Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 hva!!! hva slags rævva prioritering er det du driver med? god tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 hva!!! hva slags rævva prioritering er det du driver med?god tur bilen er ikke ferdig enda heller så... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg tenkte meg en tur oppover også. Blir moro å se hverandres biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 er det mye fotobokser og sånt på veien, kommer fra Oslo, også en annen ting har noen et kart også, er ikke kjent der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 er ganske enkelt å finne fram til vikingskipet. når du kjører av E6'n. så kommer du opp på ei bru som fører deg inn til hamar sentrum. da står det skiltet til vikingskipet. ( til venstre ) dette er FØR hamar sentrum. så ser du vikingskipet på din venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 når kjører jeg av e6'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 du kommer på den lange gule streken ifra sør. så skal du til venstre inn på vangsveien. og så inn på åkersvikveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 er det mye fotobokser og sånt på veien, kommer fra Oslo, også en annen ting har noen et kart også, er ikke kjent der Mellom Oslo og Hamar er det 6 fotobokser: For å komme fra E6 til vikingskipet følger du bare kartet: Du ser hallen godt når du kommer ut på de to "øyene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Tenker jeg tar meg turen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 takk kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 stjernsted: da møter du kanskje oss på flisa da? så kan vi kjøre følge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Da er søknader om tillatelser sendt til både Politiet og HOA. Vil nok en gang påminne oss alle en ting.. vi SKAL overholde vegtrafikkloven. dette er grunnlaget til att vi får lov til å ha dette treffet. att vi overholder vegtrafikkloven Som de fleste vet, så har Max Power Norge hatt 2 treff i Hamar. og begge 2 to gangene har det ikke vært noe form for orden i det hele tatt. så politiet i hamar har ikke så godt forhold til bilklubber / biltreff. så nå får vi vise hva vi står for. og oppføre oss som folk jeg stoler fullt og helt på folk jeg ikke har sett eller hørt om før her gutta. så vær så snill å respekter dette Og JA de som ikke overholder vegtrafikkloven vil bli oppfulgt. og få konsekvenser. så om ingen klarer å holde gassbenet i ro. så får dere få ut denne aggresjonen enten i forkant eller etterkant av treffet! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ansvarlige for treffet er Teck & Oddis de som ikke følger hva som er sagt vil bli bortført ifra plassen. vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja, jeg er virkelig spent på hvor mange det blir på Vikingskipet nå! Tror jeg må stresskru skal jeg rekke å få E30'n ferdig La forresten ut en post på Happenings forumet på Bilforumet, så vi får håpe det kommer en del Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 er det mye fotobokser og sånt på veien, kommer fra Oslo, også en annen ting har noen et kart også, er ikke kjent der Er du ikke kjent nord for sinsenkrysset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå