Gå til innhold

BMW-treff på Vikingskipet 11Juni kl 13.00 (oppdatert)

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er ganske enkelt å finne fram til vikingskipet. når du kjører av E6'n. så kommer du opp på ei bru som fører deg inn til hamar sentrum. da står det skiltet til vikingskipet. ( til venstre ) dette er FØR hamar sentrum. så ser du vikingskipet på din venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mye fotobokser og sånt på veien, kommer fra Oslo, også en annen ting har noen et kart også, er ikke kjent der

Mellom Oslo og Hamar er det 6 fotobokser:

fotob2.jpg

fotob1.jpg

For å komme fra E6 til vikingskipet følger du bare kartet:

vikings.jpg

Du ser hallen godt når du kommer ut på de to "øyene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er søknader om tillatelser sendt til både Politiet og HOA.

Vil nok en gang påminne oss alle en ting..

vi SKAL overholde vegtrafikkloven. dette er grunnlaget til att vi får lov til å ha dette treffet. att vi overholder vegtrafikkloven :!:

Som de fleste vet, så har Max Power Norge hatt 2 treff i Hamar. og begge 2 to gangene har det ikke vært noe form for orden i det hele tatt. så politiet i hamar har ikke så godt forhold til bilklubber / biltreff. så nå får vi vise hva vi står for. og oppføre oss som folk :D

jeg stoler fullt og helt på folk jeg ikke har sett eller hørt om før her gutta. så vær så snill å respekter dette :?:

Og JA de som ikke overholder vegtrafikkloven vil bli oppfulgt. og få konsekvenser. så om ingen klarer å holde gassbenet i ro. så får dere få ut denne aggresjonen enten i forkant eller etterkant av treffet!

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er virkelig spent på hvor mange det blir på Vikingskipet nå!

Tror jeg må stresskru skal jeg rekke å få E30'n ferdig :shock:

La forresten ut en post på Happenings forumet på Bilforumet, så vi får håpe det kommer en del :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...