Gå til innhold

BMW-treff på Vikingskipet 11Juni kl 13.00 (oppdatert)

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

Nord for Gardemoen begynner jeg å bli litt usikker. Skal vi kjøre sammen oppover M6 bjørn, skal kjøre sammen med Frodem3 og 323cab, de bor på lørenskog. Hadde vært kult å kjøre en liten konvoi med grom biler(se bort i ifra min 325).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nord for Gardemoen begynner jeg å bli litt usikker. Skal vi kjøre sammen oppover M6 bjørn, skal kjøre sammen med Frodem3 og 323cab, de bor på lørenskog. Hadde vært kult å kjøre en liten konvoi med grom biler(se bort i ifra min 325).

Kanskje jeg skal slenge meg på der også. Bor på Jessheim =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre til Hamar er den enkleste veien som fins. Bare følge E6 og se på skilting, tar av når du ser "Hamar Olympiahall" fra Oslo.

kommer'n fra oslo mot hamar så ser'n skipet fra e6 også... kjempe enkelt å finne frem! j er klar som ett egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal slenge meg på der også. Bor på Jessheim =)

Hadde vært fett med en E30 M3 også på gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo typisk.. Det måtte jo komme noe i veien for dette treffet da.. Så sliter nå. Det er NM runde i RallyCross Super Nasjonal på Flisa lørdag og søndag denne helga. Søskenbarnet mitt kjører det og jeg vil jo egentlig være med han å se hvordan det går. For å filme litt og diverse..

Men jeg vil jo også på treffet.. ARGGG....

Hvorfor skal alt komme på samme helg.. Pokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mulighet, men jeg skal ikke bruke bilen min til Flisa.. Forbruket av drivgass er litt for høyt til at jeg gidder det.. Men kan jo forandre seg det.. :D

Men skal se hva jeg kommer frem til. Måtte gi beskjed i morra ang noen hytter på Flisa. Finner nok ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn.. da har vi fått tillatelse av politiet også :D

så nå er alt i boks utenom vakter.

så, hvis ingen melder seg frivillig. slik fort og gæli.. så vil jeg bare utnevne noen til det.. eksempel

Flasher

Oddis

Teck

Xsess ( om han blir med )

og Nohr.

så om ingen virkelig ønsker detta.. så blir det slik.. og regner med det er greit for dere gutta som ble nevnt nå? Altså.. det er jo ikke noe behov for vakter regner jeg med. men, de ville bare att vi skulle ha noen.. så ja.....

nå har jeg og Oddis satsa alt på att dere oppfører dere på detta treffet gutter og jenter.. så ikke noe tull nå er dere snille 8)

vi sees 11 dager folkens :D

teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...