Rope Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg skal finne ut av hvordan vi fra Oslo or omegn skal møtes og kjøre sammen på best mulig måte. Har noen noe gode ideer så hadde det vært fint, evt møtested osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg vil bare oppfordre dere brukere til å tenke litt på dette med lokallag innad i bimmers... til treffet. så kanskje vi kan ta en prat om dette. hva som er interessant, hva ett slikt lokallag evt skal "arrangere" og slikt. rett og slett hva som er ønskelig i fra våres side. ta det gjerne opp her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 tror det ble sagt kl 1300 på parkeringa på vikingeskipet stemmer dette ... det er ihverfall det som står på www.bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvis du f.eks leser topic.. så ser du det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg skal finne ut av hvordan vi fra Oslo or omegn skal møtes og kjøre sammen på best mulig måte.Har noen noe gode ideer så hadde det vært fint, evt møtested osv Jeg kommer fra Hønefoss. Tenkte å slenge meg på E6 ved Gardermoen. Eventuelt om jeg da kunne hengt meg på dere fra Oslo traktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Har planlagt å ta meg en tur ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Folk som kommer fra moss-fredrikkstad-østfold samt Oslo og akerhus. Kan ikke vi møtes på JET stationen langs E6 ved lindeberg. Møtes der kl 10.30 på søndag. Man må svinge av avkjørsel mot: lindeberg nedre og furusett trur jeg det står på skiltet samt noen andre navn, der ser man Jet stationen med en gang. på parkeringsplassen der kan vi møtes, veldig lett å finne frem. Se på kartet, det er litt skrått til høyre for flagget. http://www.opplysningen1881.no/map/visk ... &area=Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 24.5 timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Ta bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Noen som drar fra Fredrikstad/moss i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Folk som kommer fra moss-fredrikkstad-østfold samt Oslo og akerhus. Kan ikke vi møtes på JET stationen langs E6 ved lindeberg. Møtes der kl 10.30 på søndag. Jeg drar hvertfall hit nå.. Vist det er noen flere som skal møtes der så kan dem ringe meg på 47353202. Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå