Gå til innhold

Skal bimmers være KUN et BMW forum?  

155 stemmer

1. 1. Skal bimmers være KUN et BMW forum?

• Ja
      131
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes folket? Jeg synes vi bør holde dette som "vårt" BMW-forum, som et alternativ til bmwcc.no forumet.

Synes det blir litt feil når folk begynner lage tråder om Hiacer og Supraer!

Hvis ikke dette stoppes vil bimmers etterhvert bli som et altmulig-forum.

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i!

+ At det blir postet masse piss med link fra (morsomme?) filmklipp fra diverse sider - HELE tiden..

Men det er enda det beste BMW forumet. Dette er så uendelig mange hakk over CCN forumet i brukervennlighet at det skulle vært utdelt premie!

Skrevet

Det tekniske burde vel kun være bmw,men filmer og sånn syns jeg er greit at er andre ting også.Men det burde være stoff som en bmw entusiast finner interessant.Biltreff og lignende kan være interessant selv om det ikke kun omhandler bmw,men et sjakk-mesterskap hvor bmw er hovedsponsor er vel ikke det flest folk er interessert i.Alt med måte går det vel ann å si. :drink:

Skrevet

Så enig så enig... De som mener det stikk motsatte mener jeg rett og slett er på feil forum! Mengden off topic tråder er også alt for stor syntes jeg, hadde vært mye bedre her hvis det så og si bare var bmw... Det er min mening.

Skrevet

Burde kanskje endre kategoribeskrivelsen av "Annet" fra

Bilprat som ikke passer andre steder!

til f.eks.

BMWprat som ikke passer andre steder!

eller

Bilprat om BMW som ikke passer andre steder!

Skrevet

Så det at jeg postet bilder av nybilen min på bimmers.no, som jeg har vært medlem av leeenge, blir regnet som "piss" ?

Alt som ikke gjelder BMW er totalt uinteressant for dere?

Jeg synes Annet kategorien kvalifiserer til alt annet enn BMW...

Skrevet

Jeg syntes isåfall at Annet-kategorien burde isåfall deles litt bedre inn (underkategorier, hvis mulig?), siden det isåfall er litt for få av de andre kategoriene, slik at man lander på å poste en del tråder i Annet-kategorien, selv om det er BMW-relatert.

BMW-tråden kan da fort bli borte blandt andre tråder om: politikk, aviser, nyheter, ladaer, audier, hiacer, båter, damer, bursdager, etc etc etc. :roll:

Skrevet

Greit at dette skal være et reint bmw forum... men når en aktiv bruker som har hatt flere bmw'r å fortsatt kjører bmw, har kjøpt seg en ny feit bil av et annet merke. syntes ihvertfall jeg han skal kunne få lov å legge opp bilder med info under " Annet - Bilprat som ikke passer andre steder!"

men linker til div off topic filmer og photoshoppa hiace'er er jeg enig i at ikke hører hjemme noe annet sted enn i tulletråden.

Skrevet

er dette et problem altså?

De trådene jeg ikke er interesert i hopper jeg bare over....

Vi har jo en tulletråd som alt OT kan tas i, synes folk har blitt flink å bruke den jeg!

Skrevet

Å bli så seriøs å si at denne siden skal det KUN diskuteres bmw på, og alt annet skal "slettes", regner jeg med besøks-tallet vil synke drastisk. Noen vil vel si at det er bare bra, for vi hater andre bilmerker.

Ingenting er som å sette seg ned forran pc'n, gå på bimmers.no, og lese om prosjekter, nye biler som er blitt kjøpt\vraket(alle merker), og ikke minst se filmklipp av diverse..

Alle som er på bimmers.no har en eller annen gang hatt en bmw, og som digger denne siden.

La det fortsatt være slik, og heller lag en underkategori i Annet...

Skrevet
er dette et problem altså?

De trådene jeg ikke er interesert i hopper jeg bare over....

Vi har jo en tulletråd som alt OT kan tas i, synes folk har blitt flink å bruke den jeg!

Jaja, så lenge man BRUKER tulletråden så, men mange som tydeligvis ikke gjør det.

Jeg er ikke interessert i, når jeg bruker *Vis nye innlegg*-funksjonen, å da måtte bla meg side tilbake og side tilbake for å finne tråder som faktisk har noe med BMW å gjøre, og ikke om båter, fly og damer.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...