Gå til innhold

Skal bimmers være KUN et BMW forum?  

155 stemmer

1. 1. Skal bimmers være KUN et BMW forum?

• Ja
      131
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jo, det er jeg. Og der er vi mye strengere enn her inne. Og det bør det bli her inne også, hvis vi skal bli kvitt all off-topic postingen.

Hvorfor bruker du det da som et skrekkeksempel?

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fordi dere der er mye strengere der inne enn her? Er det ikke nettopp strengere du vil vi skal bli her inne også? :roll:

Jo, men det hadde dere kanskje ikke trengt å bli hvis det var litt restriksjoner på hva som skal postes?

• 4 years later...
Skrevet

I utgangspunktet er jeg enig at det ikke bør være tvil om at dette er et BMW-forum. Men siden medlemmer av et forum ofte vil ha andre felles interesser og siden mange sitter på betydelig kompetanse innen andre felter, er det naturlig at forumet også berører andre emner - særlig for å belyse en en evnt. BMW-sammenheng.

Siden mange medlemmer har stor interesse og kunnskap om biler generelt, synes jeg det er uproblematisk at andre merker diskuteres av og til.

Det jeg finner problematisk, er hvis forumet skal bli en chattetjeneste der enkelte bruker store deler av dagen til å poste innlegg som verken har særlig BMW-relatert innhold, eller er av stor interesse for andre enn noen veldig få.

Skrevet

Ja har hadde vi en skikkelig gammel post igjen gitt.. Men var enig med Dr_S når den var oppe forrige gang også. BMW forum, med kanskje til nød noe merker til tider.

Men ja, den chattinga er utrolig unødvendig og det er håpløst å følge med noe mange poster her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...