Gå til innhold

Min nye E46 320Ci 2000mod

Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Felgene på bilen er 18" x 8,5" og senkingen er 55/30, det gjør seg godt :D

Var selv lite mottakelig for automat når jeg var på jakt etter ny bil, men steptronicen var rett og slett genialt. Nå er det sånn at jeg ikke vil ha manuell, kan ikke annet enn å anbefale steptronic på det sterkeste nå :P

Tre-interiøret vil bli byttet i de børstede alu-listene som M-en har var planen, syns det er utrolig lekkert! Tror det koster rundt 6000kr for alt, så jeg blir nødt til å spare litt først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil :D men personlig har jeg sett litt for mange e46 med bbs ch felger, no offence ;) ja de kler e46 veldig veldig godt men de har desverre blitt litt for vanlig og i mine øyne ikke de rette felgene hvis man er på utkikk etter og skille seg ut ;)

8/10 e46 jeg ser har enten org ///m-felger, eller disse bbs ch... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis herfra også! Feit bil,!... store og lange dører. Det er en av detaljene på bilen jeg liker godt. Du gleder vel deg til sommeren tenker jeg! :lol:8)

IKKE monter masse dill dall, det er en nå min mening

Du svarte ikke på hvor mye gliset kostet! Greit å få referanser i forhold til andre :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilen for 240.000 ja, stemmer det. Prisen han hadde satt var ferdigprutet, og ettersom han ikke trengte å selge bilen, så ville han ikke senke prisen ytterligere. Personlig syns jeg det var en helt ok pris for bilen, det er tross alt lagt ut en del kroner på den i form av styling :) Felgene alene koster jo nesten 20.000 :D

Lien: Flott, da kan du kjøpe min om noen år, så slipper jeg å stresse med salgsannonser osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre-interiøret vil bli byttet i de børstede alu-listene som M-en har var planen, syns det er utrolig lekkert! Tror det koster rundt 6000kr for alt, så jeg blir nødt til å spare litt først :D

Jeg lakkerte treverket i bilen min. Ble meget bra. Billigere enn å kjøpe nytt også.

Gratulerer med fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at det kan bli bra om lakkeringen blir gjort rett, men jeg har fått det for meg at jeg kun skal ha "the real thing" om jeg skal gjøre noe med bilen :D

Bilen er en toliter, 2.2 kom vell i 2001 eller 2002, eller tar jeg feil nå? Uansett så er det en toliter med 150hk. Må si den går godt til å bare være en toliter, man blir trykka godt inn i setet ved kickdown for å si det sånn :D Har fra før en 325 E36, som forøvrig skal selges, så jeg ventet meg en betraktelig "dauere" bil nå som jeg gikk over til 320, men det har altså ikke blitt det voldsomme savnet siden forskjellen ikke er så ekstrem, til tross for at den selvsagt er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...