Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av mitt nyinnkjøpte glis; En 2000mod 320Ci E46 :D

Synes selv at jeg har fått tak i ett prakteksemplar av en bimmer, håper dere nyter synet av den like mye som meg :lol:

bg24vt.jpg

bg13ba.jpg

bg41je.jpg

bg39nq.jpg

e4615es.png

e4622fc.png

e4677lj.png

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hjertelig takk :D Er godt fornøyd med den ja, i tillegg til å være nydelig er den utrolig herlig å kjøre ;) Gå for en E46 en gang, det er å anbefale :D

Skrevet
håper dere nyter synet av den like mye som meg :lol:

det skal jeg love deg! for den var lekker :) svart bil, creme skinn int, og noen feite bbs hjul... stort bedre blir det jo ikke :wink:

Skrevet

En utrolig lekker fargekombinasjon på bilen ja, uten tvil :D Den var utrolig strøken i lakken og, behandlet og puset med av lakkverksted ifjor sommer for over 6000kr. Tok to dager å utføre jobben, og det viser igjen :P Er godt fornøyd :D

Skrevet

Takk for positive tilbakemeldinger, kjekt å se at bilen faller i smak :D Er som sagt kjempefornøyd med bilen selv, både utseendemessig og kjøremessig. Og felgene er så absolutt prikken over i'en, de passer enormt bra på bilen :D Til og med min mor, som kjører en gammel Toyota Carina, kom med "ååh, sjå dei felgane!", og hun har aldri vært noen bilfanatiker:P

Ga en god del laken for bilen ja, men det koster å være kar :D Min far har allerede sagt at han vil kjøpe den av meg når jeg selger, så jeg har ordnet meg bra ;)

Skrevet

Fryktelig flott BMW du har fått deg, E46Ci er en utrolig pen bil 8) . Ville selv ha investert i angel eyes lamper og noen blanke endepotter, da hadde den vært perfekt i mine øyne :wink: .

Skrevet

Er det 18" eller 19"?

Lurer på felger selv, og BBS CH står høyt på lista, men det er jo en såpass investering at en bør kjøpe rett. :)

Hva er senkingen på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...