sivert Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Må si jeg ikke har mye tilovers for brøyte folkene nå om dagen, utrolig at det ikke går ann å begynne å brøyte og salte med en gang det begynner å snø. iallefall nå som det er meldt så mye snø. lurer på hva dere andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Sykt dårlig.. Kom akuratt inn fra 4 timers måking.. Måket 1500meter med vei, ca. 20 - 30 cm snø.. Trodde jeg skulle dæve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Hmmm.. hvorfor investerer dere ikke i en eller TO snefresere? Høres latterlig ut å måke manuelt så mye vei når man har det på den private eiendommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Må si jeg ikke har mye tilovers for brøyte folkene nå om dagen, utrolig at det ikke går ann å begynne å brøyte og salte med en gang det begynner å snø. iallefall nå som det er meldt så mye snø. lurer på hva dere andre mener. SALTE!? Altså... heller masse snø, enn salt. UANSETT, mener nu jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Elendig her i Lillehammer,men litt utpå bygda er det alltid godt brøyta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Brøytingen her i Lørenskog er helt for jævelig. de begynner 24 timer etter det har lavet ned med snø. Har vært en tur i Lillestrøm nå og når jeg nå skal parkere i garasjen har de ikke måket min side, men den andre siden. har store brøytekanter som hindrer mye for inn og ut - kjøring av garasjen. Hadde jeg giddi / fått betalt, skulle jeg jaggu kjøpt meg en gammal traktor å gjort et 100% bedre resultat. - De som måker er elendige til å måke - Kommer 24 timer etter det har lava ned med snø - Fyller parkeringsplassene med all snøen de måker - Måker ikke ved garasjene - Måker ikke parkeringen for store kjøretøyer som Lastebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Alt for bra, vil ha 20 cm med puddersnø på veien. Kjører da ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Alt for bra, vil ha 20 cm med puddersnø på veien. Kjører da ix hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Har en snøfreser, men den står på verkstedet, og jeg må få lagt opp noe nye bensin rør til den, først.. skal få tatt den ned i morra, og vise komunnen hvem som er kongen av veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Må innrømme at i trondheim er brøytinga ganske bra. Kanskje LITT for mye salting. Men her om dagen ble jeg faktisk irritert over 30cm nysnø midt på kvelden, blir for mye snø til å ha d artig frontleppa virker jo i tillegg som en plog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Bare så jævlig at clutchen har tatt kvelden, og at det er jævlig mye jobb å skifte den! Det er jo kongeføre på veiene nå!!! Det er så gøy å trekke folk opp av grøfta med en liten e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 er ganske bra brøyta etter jeg har vært ute å kjørt ihvertfall... hvis jeg adeheletatt kommer frem da. er ofte måkt inne. møkka måke mannen skjønner jo ikke at det skal biler ut av innkjørselen vår.. som faktisk går til 6-7 hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Brøyting på Vinderen-slemdal-og holmenkollen for øvrig er kjempebra. Hver hvor jeg bor er det altid brøytet og feiende flott... virker som det prioriteres eller ligger øverst på en eller annen liste.... Kjempe-bra jobbet... er så glad jeg ikke bor på Frogner... der kjører man seg fast med beltevogner... ( nesten=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Brøytingen her i Lørenskog er helt for jævelig. Helt enig med deg! Jeg slutta halv fem på skolen og det var helt umulig å komme seg frem. Skulle nesten trodd dem kunne ha brøyta på de 9 timene jeg var på skolen. Og i gaten jeg bor i brøyter dem ikke lenger, for de driver med veiarbeid av ca 1/90 av hele gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Her i Bergen prøver de salte bort snøen uansett hvor mye som laver ned.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå