Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Utvilsomt en av E46 sine feteste modeller dette ja! CSL er det noe helt spesielt med Blir kanskje litt urettferdig for andre biler å konkurrere om å bli månedens bil med denne blant konkurrentene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Blir kanskje litt urettferdig for andre biler å konkurrere om å bli månedens bil med denne blant konkurrentene nå har den jo blitt månedens bil, så da er den ikke med i konkurransen mer.. så da er det bare å sende inn bilder av bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 ":pbdyreak]Helt rå ja!Blir litt nyskjerrig på hva du har gjort for noe rett for å ha råd til en sånn. Jeg får vel jobbe og slite noen år og legge meg opp en liten formue... ...skal ikkje ha mykje inntekt før det berre vert eit spørsmål om prioritering! (eks hus eller bil??).... litt meir inntekt og det er ja takk til både bil og det andre ein måtte ynskje her i livet! Nå får man vel ikke billån over 25 år, som med huslånet. Skal nok ha litt mer enn "grei" lønn før du går i banken og skal ha 1mill i lån til bil... Men er jo liten tvil om at det er EN DEL folk med mye penger i henda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 hva heter de felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 De heter CSL felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 wow! kunne godt tenkt meg å testa toppfarten på den der ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 wow! kunne godt tenkt meg å testa toppfarten på den der ja!!! Der fikk du meg til å huske at jeg har glemt et av bildene som skulle ut! Nemlig dette (som nå er lagt til i lag med de andre): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 gratulerer med månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer med månedens bil, skulle gjerne hatt den bilen din ja . Ja, den flytter seg den ja, RÅTT . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Snasen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 hvorfor er det ikke M3 speil på denne bilen? skal det ikke være det på CSL-utgaven?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 fy f#¤... drømme bilen sin det:) koker bilen din på det bildet av instrumentet eller? hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 hvorfor er det ikke M3 speil på denne bilen? skal det ikke være det på CSL-utgaven?? Den har M3 speil...E46 M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Utvilsomt en rå bil.. Men når BMW skal tvinge alle som kjøper denne bilen til å velge samme farge, så syns jeg det er helt tragisk at de har valgt sølv.. De kunne jo ha valgt en klassisk racing farge.. som feks Hvit? Eller la folk få velge mellom sølv og sort (jeg er ikke størst fan av hvite biler, men skal ikke nekte for at hvit bmw har racing preg over seg.. Hvit var jo opprinnelig den tyske racing fargen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Hadde denne kommet i hvit, tviler jeg på noen hadde giddet kjøpe den...nei, sats på estorilblau evt BRG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå