Trotto Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Forresten.. legg merke til hvor langt bak motoren er plassert i GTRen.. Er jo nesten MR bil jo Langt bak og langt ned. Bedre for kjøreegenskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 April nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Etter min mening bør du lakkere alt av carbonfiber på eksteriøret!! Blir for japse av carbon-fangere, tak etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Etter min mening bør du lakkere alt av carbonfiber på eksteriøret!!Blir for japse av carbon-fangere, tak etc. LOL, og ødelegge bilen? CSL har vel ikke ulakkert fanger heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Tror Larsinnj har drukket litt for mye i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Etter min mening bør du lakkere alt av carbonfiber på eksteriøret!!Blir for japse av carbon-fangere, tak etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Tar opp igjen denne gamle tråden som jeg ikke har fått kommentert før. Haakon er nå for øyeblikket på 'ringen igjen og har fått med seg mye videoutstyr til å lage en v2 av filmen. Vi har prøverigget alt på bilen før han dro nedover og mener å ha fått kontroll på bilde og ny mic er kjøpt inn og ser ut til å fange lyden bedre. Så da er det bare å håpe at banen er tørr så han får brukt Cup dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Tar opp igjen denne gamle tråden som jeg ikke har fått kommentert før. Haakon er nå for øyeblikket på 'ringen igjen og har fått med seg mye videoutstyr til å lage en v2 av filmen. Vi har prøverigget alt på bilen før han dro nedover og mener å ha fått kontroll på bilde og ny mic er kjøpt inn og ser ut til å fange lyden bedre. Så da er det bare å håpe at banen er tørr så han får brukt Cup dekkene. Nais! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Da gleder vi oss til å se nyregissert film fra ringen snart, AndySix! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 hehe ja, nå har jeg teknikken inne, så nå skal det gå litt raskere å få det redigert. Bare håper Haakon får det til. Vi har i alle fall lært veldig mye fra forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Har alltid lurt på hva hensikten er med de to tverrfløytene er? De som autofil-larsen skrek sånn om, men fortalte lite om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysti1990 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 elsker den bilen der<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
line92 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Helt klart drømme bil ja! E46 er helt klart en av de fineste Bmw har laget synes da jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Nydelig bil. For meg er dette drømmebil nr 1!Er ikke mye jeg ikke hadde gjort for en sånn en... Fy faen den var fin i sort! Det med gråfargen har "irritert" meg litt også. Er ikke noe glad i grått. Alt er jo relativt, men... Morsomt at du endte opp med nettopp en svart CSL 3 år senere, etter disse kommentarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå