Trotto Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 E46 styling på ebay. Hadde jeg hatt E46, ville dette vært førstevalg. Har man ikke råd til originalen, får man lage en kopi. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-99-0 ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Artig replika...litt alminnelig M3 og litt GTR... og jeg tror absolut ikke dette settet passer til min 318dT... Jeg likte spesielt "gjellene" over forskjermene...en ny vri på et gammelt tema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 $1899 Buy-out på det settet. Det er ikke gale! Med dagens kurs blir det 12831,- + moms, frakt og tollgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Så litt tøft ut dette. Synes heller ikke prisen var så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 12 831 pluss mva pluss frakt pluss tollgebyr = ((12 831+2000)*1,25)+150 = 18 688(,75) ferdig levert (sånn ca) Jeg tror jeg tok et overskudd på frakten (2000,-), men man vet jo aldri. Magnum.no er et veldig greit firma å få fraktet store gjenstander fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Hadde de bare hatt den for 4-dørs så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Lignet på Flossmann GTR Coupe kittet det der.... De er jo betydelig dyrere enn $1900,- da.. Mulig det er kopi deler kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Lignet på Flossmann GTR Coupe kittet det der.... De er jo betydelig dyrere enn $1900,- da.. Mulig det er kopi deler kanskje? Det ser veldig ekte ut... Her er en ekte så kan dere sammenligne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Jo bildene av bilen er ekte de, men om du får de samme delene i posten er noe annet. Dette er en demobil fra USA tror jeg. Samme som du ser bilder av i annonsen. Flossmann kittene er håndlagde fra tyskland og koster MYE mer enn 1900 dollar. Priseksempel.... Så hvis dette er ekte flossmann kit som selges komplett for 1900 dollar så slå til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vedkommende er veldig opplysende om at det er ingen retur, så det kan nok være 3. sorterings varer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Er nok glassfiberkopier av kittet på den blå bilen.. Btw.. den gule der var grisefet.. Jeg ville kansje ikke hatt den vinga.. men eller så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå