Simonsen Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hvor mye må du betale for Vision felgene med falken dekk da? Samlet pris? Hvor har du tenkt å kjøpe dem fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jepp det har han!"9x19" with Yokohama AVS Sport 235/35-19" Så da har du vel svaret Sperre. Han hadde jo 235 35 19, jeg fikk anbefalling på 255 35 19, så jeg er litt usikker enda, siden det inpresset bygger en del ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvor mye må du betale for Vision felgene med falken dekk da? Samlet pris? Hvor har du tenkt å kjøpe dem fra? Fikk en pris på rundt 28.000,- med dunloop sport maxx dekk, ikke akkurat billig men felgene er så utrolig pene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Sperre: Vet du hva er innpresset på bilen din er? Jeg har selv en 318Ci, og lurer på hva innpresset er. Liksom litt greit å vite det før jeg kjøper nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Det var da et forferdelig bilde du valgte av bilen min Innpresset på felgene mine er ET44 fremme og bak. Det er så godt som likt originalt. Du har Coupe og der er det mere plass i hjulhusene. Jeg er skråsikker på at du får plass til 255/30-19 bak uten noen form for modifikasjoner. Så lenge du holder deg til riktig innpress. Husk at Vision kommer i ET 38 og 44. Velg 44. Hvis du har fått anbefaling på 255/35-19 er han helt på bærtur. Du kan ha max 235/35 fremme og 265/30 bak på en coupe (255/30 på sedan). Muligens med valsing bak får du på 265 med 10" bredde på felg. Hvis du går for 18" med smalere felg enn 9" framme, ville jeg gått for 225/40 fremme og 255/35 bak med f.eks 9" felg bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har bestemt meg på Breyton Vision 19", 9" brede , men har ikke bestemt meg for dekkene enda, men tror jeg går for 235 35 19 foran og bak, hvis ikke jeg velger 255 30 19 bak, blir ikke det forskjell i rulledimensjonen da ? eller er det jeg som er på bærtur da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Rullediameteren på de to størrelsene er -1,78%. Ikke noe å bry seg om akkurat. Men hvis du går for 265/30 vil du få en differanse på -0,85%. Så sistnevnte er mer lik 235. Jeg ville gått for 265/30 uansett. Hvis du er i tvil kan du stikke innom på forumet på www.e46fanatics.com Her vil du garantert få svar på om du trenger valsing bak eller ikke. Selv er jeg litt usikker. Men synes å ha lest at det ikke vil være noen problem. Jeg er ikke fornøyd med hvordan det ser ut bakfra med 235 bakdekk. Ser litt smalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Rullediameteren på de to størrelsene er -1,78%.Ikke noe å bry seg om akkurat. Men hvis du går for 265/30 vil du få en differanse på -0,85%. Så sistnevnte er mer lik 235. Jeg ville gått for 265/30 uansett. Hvis du er i tvil kan du stikke innom på forumet på www.e46fanatics.com Her vil du garantert få svar på om du trenger valsing bak eller ikke. Selv er jeg litt usikker. Men synes å ha lest at det ikke vil være noen problem. Jeg er ikke fornøyd med hvordan det ser ut bakfra med 235 bakdekk. Ser litt smalt ut. Må registrere meg som bruker hvis jeg skal legge inn ett innlegg der, det gidder jeg ikke akkurat nå. Men tror jeg uansett går for 255 30 19 bak, hvis det subber så kan jeg i verstefall gå ned til 235. Skal bestille felge i løpet av denne uken så hvis det er noen som mener at dette ikke går i det hele tatt så må de skrive ett innlegg her raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Innpresset på felgene mine er ET44 fremme og bak. Det er så godt som likt originalt. Du har Coupe og der er det mere plass i hjulhusene. På sommer felgene mine er det ET35, er det virkelig mulig med ET44? Hvordan måles innpress? jeg er ikke helt sikker på hva dette er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Innpresset på felgene mine er ET44 fremme og bak. Det er så godt som likt originalt. Du har Coupe og der er det mere plass i hjulhusene. På sommer felgene mine er det ET35, er det virkelig mulig med ET44? Hvordan måles innpress? jeg er ikke helt sikker på hva dette er. Inpresset på en e36 er ET42. Kort og greit, har du felger som er f.eks ET35 så bygger disse innover i hjulbuen, har du felger som har inpresset ET47 så bygger disse utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Nå er felgene på vei, bestilte fra Koed.dk. De var 6000 billigere enn Nordisk Felgimport ! Han sa dette ville passe rette på, hvis de ikke gjlør det får han de tilbake fortere enn de sender det... Det som er at jeg fikk de med inpress et38, org inpress på bilen min er et42, støter dette på en hel del problemer ? Dette haster som sagt en del ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå