Gå til innhold

Stjålet bil !!

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha om det er så lite straff å få skal jeg vurdere å stikke av med en bil neste gang... bensinstasjonen på Vinderen-.... står altid en fancy Porsche eller Range Rover der.. bare å ta det man ønsker .... men på en annen side.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kompis engang som sa han hadde koplet strømmen til releet til bensinpumpa via lysbryteren :shock: .

Da må man slå på lyset for å starte bilen...

Hvorvidt det var sant eller ikke vet jeg ikke, og vi er ikke kompiser lenger.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha om det er så lite straff å få skal jeg vurdere å stikke av med en bil neste gang... bensinstasjonen på Vinderen-.... står altid en fancy Porsche eller Range Rover der.. bare å ta det man ønsker .... men på en annen side.......

he he kjenner en som lånte en taxi som stod å gikk mens sjåffisen var inne på stasjonen å spillte på automat. bilen ble parkert,uskadet, på en taxiholdeplass. tror det var en taxisjåfør som låste bilen sin etter det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så vanskelig å stjele en bil i Norge, men pga. resursmanglende midler politiet mangler er det ikke så lett bestandig.

Jeg skal holde øye med bilen, da jeg nå jobber i Oslo denne uken.

Ja, det skal mye / mere til å stjele nyere BMW'er. Jeg vet ikke hvordan Mercedes er - derfor sier jeg kun BMW. jeg er ikke bekymret for at 520i'en min blir stjålet da vedkommende som er så dum og vil stjele bilen trenger originalnøkkelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men med nyere biler er det jo ikke noe problem.. nye BMW'er og Mercer kan man jo ikke starte uten orginalnøkkel.. så da er det bare å låse bilen når man går fra den som blir den store utfordringen...

lell er det flust av nye biler som forsvinner.. Originalnøkkel klarer flere og flere og skaffe seg så lenge de betaler noen kroner for det ser det ut til..

Skummel utvikling hvertfall. Personlig står min bil gått plassert på innesperret område som er overvåket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke bekymret for at 520i'en min blir stjålet da vedkommende som er så dum og vil stjele bilen trenger originalnøkkelen..

vil noen virkelig ha bilen din får de den altids med seg... henger/bilfrakter vips borte

har litt trua på at sporing er tingen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke bekymret for at 520i'en min blir stjålet da vedkommende som er så dum og vil stjele bilen trenger originalnøkkelen..

vil noen virkelig ha bilen din får de den altids med seg... henger/bilfrakter vips borte

har litt trua på at sporing er tingen !

Det er riktig. hvis en virkelig vil ha bilen får man den med seg, men det skal virkelig mye til for at bilen blir stjålet. Bilen står for det meste hos Politiet eller i garasjen, så den er nesten ikke ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...