Dolk Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Rå side, men kutt ut musikken, eller la den fade ut mye tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Ja, Det er viktig at det går kjapt å få opp siden...hvis man er uheldig å har modem i denne nåtiden så må man bruke en hel dag på å få opp siden...men siden var feit! ikke noe tvil om det.. Mvh Stian s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Party å få så god tilbakemelding på nettside Jeg har også tenkt litt på att det tar litt tid å få lastet ned siden, men fant ut att de fleste nå har breibånd. Uansett så tror jeg att de fleste vil få dette i tiden framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 det kommer jo helt an på om hvem som er målgruppen din.. veldig viktig å få det på plass før man begynner og lage side, eller generellt hvasomhelst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 Målgruppen er vel de mellom 18 og 30 en plass. vil ikke tro att jeg treffer de på over 40 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Det er den utgaven svigerfar i Canada har (sedan, altså 300C).. håper på en tur i den om vi drar over til sommeren! Ikke bare går det nok rimelig greit, men de ser jo steinkule ut. Jeg er seriøst svak for de bilene der: Det var forelskelse ved første blikk for min del da jeg så bilder før de ble lansert. Og det er ikke så ofte det skjer med biler. Det må som regel gå seg til litt. Men nå sporer vi visst fælt av her... 300C... nå også med diesel... http://forbruker.no/bil/tester/provekjo ... 254234.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 hvorfor kjøpe 300C når man kan kjøpe BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå