bimmerboy88 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 er slike ferdigpakker noe og satse på, eller bør man sette sammen noe selv (evt. få noe andre til å fikse det for meg)? f.eks denne pakken: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 er slike ferdigpakker noe og satse på, eller bør man sette sammen noe selv (evt. få noe andre til å fikse det for meg)?f.eks denne pakken: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1126 Med mindre du har planer om å ha 6x9 i front så skjønner jeg ikke meningen med den pakken der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Pakkeløsninger er greit nok det. Men sats heller på pakke med frontsett i stedenfor 6x9". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerboy88 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 ok noen som har noen tips til hvor jeg kan finne noen pakkeløsninger til en rimlig pris og med bra kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Kanskje noe av detter er av intresse. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17554 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hei... Sjekk ut www.dynabel.no der finner du anlegg til en hyggeli pris + at det er bra kvalitet. Har selv kjøpt forsterker og sub der. Kjøpte BF 1702 og en DynaBel 12" Multimagnet Subwoofer 4 ohm+ en kondensator på 1,5 F. Dette anlegget anbefales på det sterkeste. Det ble fin og dyp bass, men anbefaler å ha en bra cd spiller med kraftige llinjeutganger. Da spiller du fletta av nabon:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 DynaBel Mulitmagnet er Focal etterligning og det har dem IKKE klart å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerboy88 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 takker for svar så langt. flere som har noen råd å komme med her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hva vil du ha? Noe som spiller bra eller noe som spiller høyt? Hva musikk hører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerboy88 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 jeg vil ha noe som er slik midt imellom. da det gjelder musikk så hører jeg stort sett på alt som er, så skulle gjerne hatt ett anlegg som passer til det meste! (visst det er mulig å lage noe slik, og det ikke koster så altfor mye?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 si en ca pris som du kunne tenkt deg, så skal nok en av våre bilstereo-fanatikere klare og sette sammen/finne en fin løsning skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerboy88 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 ønsker ikke å bruke så veldig mye mer enn ca 10 000 kr på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Du får deg nok et greit anlegg til den prisen. Hva slags bil skal det inn i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Tror du ikke denne pakken kunne være grei da? Har du ett ganske bøst frontsett som takler det meste av musikk. Og 2stk Focal 12" bassere. Du har og 2stk linje utganger på cdspilleren som gjør at du har det du trenger av instillingsmuligheter fra spilleren. *Pioneer DEH-P4700MP *Focal 165KF *Focal 33V1 2stk *Kicker KX550.3 Veil. 16368,- Pakkepris 10990,- www.focal.tm.fr www.pioneer.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerboy88 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 takker for tips som er kommet så langt, og ønsker gjerne flere skal nok i en E30, har ingen enda, men det blir garantert E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå