Bmw323i Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 hva skjer her?! tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Har laget ramme til batteriet integrert med dempertårn avstiving og forsterka kardangoppheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Lekker bil... likte den patenten din med batteriet... Du har jo plass til ein M5 motor + turbo nedi her... 500hk i ein 02 hadde vært kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 fy flate.. den var rett og slett rå.. er bare en ting og si.. respekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Her er noen bilder av arbeidet med dashbord, ledningsnett og instrumenter: Instrumentene er kjøpt fra Gasolin, og er av merket Smith's. Grunnen til at jeg valgte de, var at speedometeret er kalibrerbart, og så syns jeg de har en tidsriktig design. Har ikke fått alle instrumentene enda, men jeg måtte bare sette i noen for å se hvordan det så ut. Det har blitt gjort store endringer på det originale dashbordet. For å skjule sparkelskjøter og slikt, har jeg levert det til "flocking". Spent på å se resultatet. Her er det best å holde tunga rett i munnen. Alle ledninger blir merka, og jeg skal lage nytt elskjema for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Fantastisk flott prosjekt!!! jeg er stum av beundring......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Fett prosjekt! Grattis med gjennomført bil. Kan du komme tilbake med bilder av "flokkingen"? Er spent på resultatet da jeg synest dette er litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har fått dashbordet igjen fra flocking. Resultatet ble PERFEKT!! Bildene lyver litt for det skinner litt fra blitzen. Fargen er helt svart, og finishen på overflaten er bare helt strøken. Får endelig resten av instrumentene til uka, så da blir det kanskje en kjøretur neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Meget bra!! Skikkelig kult ble det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 wow! det var pent! kan du fortelle litt om speedometeret som er kalibrebart? hvordan du justerer det og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Dette var jaggu en bil som noe har lagt mange timer å mye sjel i..sånt liker vi..jævlig bra den batteri/kardang innfestinga di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Fantastisk arbeide du har lagt ned! Jeg er imponert! Med dette arbeidet skulle man tro du har lang erfaring med prosjekter? Hatt noen prosjekter fra før? Gleder meg ihvertfall til å se bilen din på et treff engang! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Takker så mye for alt skryt! Det er med på å holde motivasjonen oppe når det går dager med arbeid uten at man ser fremgang. Dette er første prosjektet jeg har gjort, og jeg har ingen erfaring med bilskruing på forhånd. Har holdt på i tre år nå, og har fått mye hjelp av Borger (BSmotor), som jeg deler verksted med. Det ligger vel et par tusen timer og over hundreogfemti tusen kroner lagt ned i bilen til nå. Holder på med å bygge totalt nytt ledningsnett, og venter på resten av instrumentene fra Gasolin. De kommer til uka, og neste helg blir det forhåpentligvis en kjøretur. Gleder meg som en guttunge, enda jeg nærmer meg 50! Vi sees nok på treff etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 wow! det var pent! kan du fortelle litt om speedometeret som er kalibrebart? hvordan du justerer det og slikt. Fikk først feil speedometer, og har kum fått montert giveren. Får instrumentet til uka, og kommer tilbake med detaljer på kalibreringen så fort jeg har montert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Steike! Den bilen der var strøken! Må få ein film fra oppstarten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå