M3 Yngve Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Det er noe jeg altid har syns, samme farge på senter eller felger, som bilen. Var jo helt over tøff nå da
02turbo Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Takk for all positiv omtale! Det varmer alltid med slike tilbakemeldinger, og det gir ny giv til mer arbeid. Jeg kan forovrig legge til at siden traaden ble startet, er bilen godkjent med turbo, HR&Bilstein senkesett, skivebremser bak, og 15 tommers hjul.
NBCustom Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Takk for all positiv omtale! Det varmer alltid med slike tilbakemeldinger, og det gir ny giv til mer arbeid.Jeg kan forovrig legge til at siden traaden ble startet, er bilen godkjent med turbo, HR&Bilstein senkesett, skivebremser bak, og 15 tommers hjul. det er gull verdt
babjorn Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Dette var jo bare nydelig,merker man blir litt misunnelig når man ser noe som dette
Oberland Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Fantastisk fin bil.. Som tatt rett ut av læreboka:)
316 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Oi oi oi, for en perle! Denne har jeg ikke sett før, still opp på noen CCN-treff!?
02turbo Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Oi oi oi, for en perle! Denne har jeg ikke sett før, still opp på noen CCN-treff!? Skal prøve å skjerpe meg litt, men Rudskogen i år er samme helga som Notodden Bluesfestival, så det blir skjærings. Skal i hvertfall prøve å komme meg på Telemarksavdelingens høsttreff, men det er også avhengig av været. Denne bilen blir ikke kjørt i regnvær. Litt vanskelig å planlegge slikt uten terminlister fra klubben.
NBCustom Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Oi oi oi, for en perle! Denne har jeg ikke sett før, still opp på noen CCN-treff!? Skal prøve å skjerpe meg litt, men Rudskogen i år er samme helga som Notodden Bluesfestival, så det blir skjærings. Skal i hvertfall prøve å komme meg på Telemarksavdelingens høsttreff, men det er også avhengig av været. Denne bilen blir ikke kjørt i regnvær. Litt vanskelig å planlegge slikt uten terminlister fra klubben. Vi får kjøre kolonne sammen til bmw-treff når jeg, Fredrik og noen bekjente blir ferdig med bilene våres til våren.. Joachim blir vel sikkert med også
fizn Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Kan tenke meg denne her går som ei polsk hore?! Og ikke minst, Norges peneste/tøffeste.
joachim sørlie Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Satan og fin denne ble med nye felger, helt sykt lurer på hvordan det er og kjøre noe sånt jeg, alle må jo bare glane?
02turbo Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 Satan og fin denne ble med nye felger, helt sykt lurer på hvordan det er og kjøre noe sånt jeg, alle må jo bare glane? Ja, det er mange som glor, og mange som snur seg etter bilen. Det ble jo en helt annen bil med de hjula.
02turbo Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 Nå har jeg også fått tid til å bygge skikkelig, rustfritt eksosanlegg. 2,5" rør fra turboen, og rett til endepotta, som er denne http://www.rakaror.o.se/SPORTAVGASSYSTEM.html fra RakaRor i Sverige. Det ble en vanvittig fin lyd i bilen, og jeg merka bra forskjell på draget i bilen. Med nytt Kemppi Minarc Mig200 gikk sveisejobben som en drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå