Ron Jeremy Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Her igår var det en type som kjørte rett på meg, hans ansvar og greier, så langt er det "greit". Problemet mitt er at bilen er en 2 mnd gammel E90, har time hos Borgar kittilsen i Skien, er han noe flink? Eller bør jeg sette bilen et annet sted, vil jo ikke at det skal forringe bilens verdi/utseendet noe, siden bilen er ny og strøken. Noen som har peiling? Jeg sliter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 huff..hørtes ikke noe kjekt ut..ny bil å greier store skader da eller? hvor på bilen etc. gjerne bilder hvis du har. jeg ville satt den inn på et originalt bmw-verksted for eventuelle store opprettinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 BMW-merkeverksted er saken når man har en så ny og fin bil. er jo han som betaler uansett, så det spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvor du setter den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Er du medlem av NAF? De har et opplegg for kollisjonsskader og oppretting. De takserer og finner ut hva som må gjøres. Bilen blir deretter sendt til et verksted for utbedring av skader som NAF har påpekt. Etter at bilen skal være fikset, blir den sendt tilbake til NAF igjen, hvor de gjennomgår HELE bilen en gang til og dobbeltsjekker at alt er som det skal. En kompiss ble nettopp påkjørt av en "snøsokk", og det hele virket veldig mye tryggere når det gikk gjennom NAF. Uansett er det jo han andre fyren som betaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nei , ikke store skadene på min bil, Nissan til han andre var mer sliten, plasten sprutet hehe... Men en liten bulk, skraper osv... Er det jeg er mest bekymret over, mht lakkforskjellen, fargen på den nye... Ødelagt venstre skjerm foran og spoiler, etter det jeg kan se... Bilsalongen (BMW) i skien har alle bilene sine der, så det bør vel være bra. Men det Naf greiene hørtes bra ut, er ikke medlem der selv, men det hørtes veldig seriøst ut det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvis det er forskjermen og frontspoilern som er ødelagte, så sender du bare bilen inn til vanlig lakkverksted, eller bmw-verksted, og så får du dem til å bytte ut hele skjermen og frontleppa! + lakke de, og ordne småskader eventuelle andre deler som dør og panser har fått.. Så skal du se at finishen blir helt som da den var ny! Selv verksted er ikke så flinke at de klarer å rette ut delene 100%, så hvis du ikke vil ha sparkel under lakken, og vil ha den 100% strøken/orginal, så lønner det seg å plusse på ett par tusenlapper for å få nye deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Tror ikke du trenger å være redd for fargen om du velger et proff verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Håper det går greit, gjør det det ikke, selger jeg hele dritten! Orker ikke gå å irritere meg over noe slikt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 velg et merkeverksted så får du helt sikkert et tilfredsstillende resultat, helt sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 velg merkeverksted og Forlang nye deler..ikke noe spakkel etc. Der kan du argumentere om at bilen er ny og at den taper seg mye i verdi hvis de skal begynne og rette ut/sparkle etc. bilen er såpass ny at det blir ikke noe fargeforskjell hvertfall så alt blir nok som nytt så lenge det som er skadet blir byttet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Forlange nye deler er en veldig god ide.. tenkte jeg ikke på engang... det er i alle fall lov å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Med tanke på fargesforskjell. Du har en helt ny bil,ergo lettere og ikke få fargeforskjell. Blå er ikke en "vanskelig" farge heller. Sølv derimot... Vist verkstedet finner ut at det vil bli en LITEN fargeforskjell alikevel,legger de farge ca hallveis utpå døra også. Så legger de klarlakkpå hele døra. Da klarer man ikke å se en evt. fargeforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 De skal jo klare å "sløre" ut lakken, så det ikke vises noen fargeforskjell... Det var jo synd det med bilen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Er ingen standard blåfarge, den heter Le mans blå, og fåes bare i med M pakke. Derfor jeg er litt hysterisk. Gidder liksom ikke få noe halvveis her, må prøve å få ny skjerm da. Monterer samtidig haifinne og blackline lykter bak. Sender ut noen bilder etterhvert her Er jo ikke lenge til 19" kommer på heller nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Her igår var det en type som kjørte rett på meg, hans ansvar og greier, så langt er det "greit".Problemet mitt er at bilen er en 2 mnd gammel E90, har time hos Borgar kittilsen i Skien, er han noe flink? Eller bør jeg sette bilen et annet sted, vil jo ikke at det skal forringe bilens verdi/utseendet noe, siden bilen er ny og strøken. Noen som har peiling? Jeg sliter... åh da hadde jeg klikket ass :/ 2mnd bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå