jcvold Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 skal kjøpe meg ny e46 cupe nå,og jeg har muligheten til å velge mellom 17" og 18" felger. hva er best på en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva er "best" ?... 17" gir "best" komfort og 18" gir "best" cred... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 18" gir vel dyrest dekk når de er oppbrukt og? men ser kulest ut... sukk,valgets kval Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 barricuda har mye gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 er ikke 17" en grei kombo mellom cred og komfort da? min favoritt er fremdeles BMW "radial" som de heter... passer godt til nesten alle BMW'er.. spesiellt på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 skal kjøpe meg ny e46 cupe nå,og jeg har muligheten til å velge mellom 17" og 18" felger. hva er best på en slik bil? Skal du først ha store felger så gå for 18". Skulle jeg hatt mindre enn 18" så ville jeg heller gått for 16" med masse luft i dekkene og god komfort. Med 17" så får du hverken det ene eller det andre; dvs ca like dårlig komfort som 18" samtidig som det ikke ser spesielt heftig ut. E46 coupe har forresten god plass til 19" -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 BBS CH får man fra og med 8.5 x 17... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 E46 coupe har forresten god plass til 19" -) 20" går greit det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Spørsmålet ditt burde være 18" eller 19". Jeg har 17" nå, og det holder ikke... Har merket det er litt bedre komfor i 16" vinterdekkene da, men vet ikke om det er stor forskjell fra 17" til 18" eller 19". Om jeg bytter blir det til 19". Ser jo absolutt grommest ut! Er ikke enig med 20" som nevnt her. Har sett det, men det medfører at du ike får senka bilen like mye. (Hvertfall ikke den jeg så), så da ble det høy bil med store hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 BBS CH får man fra og med 8.5 x 17... ...du likar BBS CH BmwE9! (Ja det er flotte felgar.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Ps! Gå for max 18 " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 det er med 16" piggfrie vinterdekk,så kan jeg velge i et utvalg av 17" og 18" felger. tror jeg går for 18" hvist ikke han har noen kule m3 felger i 17 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå