Hakon Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer med dagen ,og lykke til med oppkjøring. det går seg nok til. Spis masse sjokolade-kake... er ikke skikkelig bursdag uten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Grattis med dagen:D og lykke til på oppkjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer, nå.. bytter vi alder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer med dagen! Håper det går bra med oppkjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Takker og bukker folkens! og oppkjøringa gikk som en drøm! Så nå er det kake,pils,gaver og kos! Wohooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer med dagen og lappen. Godt å se det kommer nye og fler Truck-drivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 takker og bukker ja nå har jeg lappen på Alt utenom vogntog og buss så det får drøye da jeg ikke har bruk for det i jobben min lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer med dagen og velkommen i "truck-driver familien" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 oi.snart 50 år, du er 30 år eldre enn meg jo, så hvordan føles det å nærme seg 50åra.Grættis med dagen forresten Tror du bommet på et vesentlig ord i det han skrev halvveis til 50 i dag Grattis med dagen, Custom Edition! Kake og øl blir bra blanding! lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Grattis med dagen og lappen.. 25 er jo ingen alder. Nyt dagen, de neste går unna på ett blunk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Grattis med dagen og lappen.. 25 er jo ingen alder. Nyt dagen, de neste går unna på ett blunk. Erfaring fra det Stian?? Synst dagene og årene går unna fort her og, etter eg fylte 20år for lenge siden, så går det rimeleg fort i svingene Gratulerer med dagen og velkommen i "truck-driver familien" Er da noen medlemmer her som kjører Truck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer Snart halvveis til 40 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Grattis med dagen og lappen.. 25 er jo ingen alder. Nyt dagen, de neste går unna på ett blunk. Erfaring fra det Stian?? Synst dagene og årene går unna fort her og, etter eg fylte 20år for lenge siden, så går det rimeleg fort i svingene Uff ja, synes det går alt for fort. De 30 nærmer seg fort... Alt for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gratulerer Snart halvveis til 40 jeg.. Bare barnet du.. Uff ja, synes går alt for fort. De 30 nærmer seg fort... Alt for fort. Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg