Gå til innhold

litt spinning med m5`en

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe :lol: artig med litt diskusjon. er fornøyd med nybilen ja, skal godkjenne den i morgen.

Går M5èn fortsatt i Molde, eller har den dratt langt av lei?

Forøvrig: Til de som ikke vil kjøpe en bil fordi de har sett den spinne på film. Hva med å sjekke bilens tilstand? Da finner man ut om den er slitt eller ei. Det blir uvesentlig at den har spunnet 1 eller 1000 doughnuts så lenge bilen er bra eller dårlig. M-biler blir brukt, sånn er det bare. Men det er ikke dermed sagt at de er i dårlig forfattning.

Tror forøvrig ikke at banekjøring som jeg bruker min M-bil til sliter mindre på bilen enn litt burning. Curbs er harde greier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"herjing" heheh!!

synst dere dette er herjing har ikke dere sett mye!..

Må vere lov å ta seg noen rundinger, kan ikke gire på 2000 omdreininger kvar dag.. :evil:

Ka skal du med ein M5 om du ikkje kan bruke hk litt :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig diskusjon.

For de som ikke vil kjøpe en M bil som er behandlet sånn: Dere har litt leting foran dere. Sikkert 80% av de gjenlevende M bilene har fått en eller flere doughnuts. Jeg har gitt meg med det, men da jeg var yngre (les: rundt tjue åra) fikk da bilene mine en runde eller to.

Og det tåler de. Ryker noe da, hadde det røket en uke senere ved vanlig kjøring uansett.

Men nå for tiden vil jeg bare kose meg å cruise langs en svingete vei, og nyte bilen og kjøreegenskapene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. har ikke fått med meg dette før nå jeg. ;) sinnsykt bra kristian. og til dere som mener spinning er ut dere tar feil ass. spinning er bare så utrolig inn. ;)

jeg spant ut 3 sett med nye dekk på m5´n min bare på noen uker jeg. he he det er bare den beste spinne bilen jeg noen gang har hatt, og ikke spinne med en slik bil ville vært skam. så fikk jo gatebil folka med seg noen sinnsyke piruetter og svarte lange spor og da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO? herjet og ødelagt? ikke faen.. Bmw bygger biler som tåler litt.. den andre 325n jeg hadde som xdama sendte i fjellet var HARDT kjørt.. ikke den ting som gikk til helvette.. eneste gikk var x antall dekk og så gikk tilslutt hovudforingene i bakstillingen! plukket den bilen ned og solgte i biter.. Tok diffen i småbiter og sjekket tilstanden! den var strøken! ok så var rikti nok lammelen begynt å bli en tanke slitt.. men hva forventer man? bilen va gått 120 da vi kjøpte den.. da den døde var den gått 210.. og den var brutalt kjørt.. så e vil bare si.. KRISTIAN stå på! må hyle ut dersom dere skal ha noen treff og litt borte i molde bygda..! jeg kommer! men pass lappen din.. surt å gå uten. e har igjen 2mnder på en straff på 6 mnd! og til dere som tror en bmw aldri har vært i sladd? tro om igjen.. det er tross alt vinter i dette landet.. sliter like forbannet mye om man sladder på snø som på asfalt.. sliter bare en god del mere når du løser den.. men klart er bilen spinni rundt hver dag på kald motor og herjet noe villt med så tenker man seg om før man kjøper den! men jeg hadde glatt kjøpt m5n etter den videon der! va jo roli jo.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke imot spinning og herjing med biler jeg, pleier alltid å gjøre det når jeg har bakhjul og har mulighet til å grise litt, da gjør jeg det, men det føles så kjipt at man skal kjøpe seg en kul bil som man har ønska seg lenge og den tanken på at bilen har en heftig motor osv og har blitt sikkert herja med før også hater jeg.

men men sånn er det bare, skal man unngå sånt så er det bare å bla opp en mill og kjøpe splitter ny ///M bil........

(går ikke det heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotkjøring! Trist å se noen ødelegge en fin bil slik...

Faan me lenge sia e ha sett og lest så mye useriøst DRITT om spinning med en bil...

Viss det ødelegger en bil å spinne litt så tror jeg undertegnede,nemelig MEG har ET KJEMPE stort problem med bilene mine... :lol:

Tenger vel ikke dress og sløyfe får å ha en M bil slik mange BMW fantaster tror (i alle fall enkelte)... har verken dress eller annet,men har da 2stk M biler som er flittig brukt fordi.. men siden jeg stiller opp og bruker bilene mine på fks. GATEBIL og ikke på BMWCCN sine treff så er vel det bare å skrote disse når det er så ødelegende... NEI,ta dressen din å fis avgårde i 80km/h i din dau kjørte BMW du så har du den til du går av med pansjon... så kan jeg spinne forbi i Cosworth`n min å ha det gøy den lille stunden det varer jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjøper en m5 for å bare fram og tilbake til jobb, da syns jeg man har ett luxusproblem.. Bilene er jo lagd for å ha det morro med!! I mine øyne er ingen andre biler enn arbeidsbiler (røtne caddyer) a til b biler..

Biler er laget for å brukes, spesiellt m serien! Om jeg så hadde hatt en E60 M5 hadde jeg brukt den like hardt som en 325 e30 :)

Di som kaller denne kjøringa for herjing har ikke sett/opplevd mye herjing i livet! Teckademics/mischeif filma feks :D

"“Real cars, real action, real abuse. Everything we wish we could do in our simple lives!”"

Dritbra utsagn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke detta var veldig avskrekkende. Ville heller ha kjøpt en bil som jeg visst hadde vært med på dette enn en bil jeg visst hadde vært med på mange banetreff. Selv om det hadde vært på bmw-treff måten. Synes mange av bilene der også blir misbrukt noe jævlig selv om de aldri tillater seg en liten sladd.

Men etter mitt og mange andres syn er stor sett alle biler med litt motor brukt på denne måten. Man må bare teste, handle og håpe man aldri får se eller høre bevis på at bilen har blitt misbrukt tidligere :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...