320it Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvor stor plass er det egentlig i en touring? Har gått å tenkt litt på å kjøpe en da jeg ikke får plass til barnevogna i min sedan. Kjørte forbi en touring idag, å etter det jeg kunne se var det ikke store bagasjerommet... Hvordan er det med plass i bilen? Får jeg inn barnevogna? Er vell det man kan kalle for en liten stasjonsvogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvilken Touringmodell er det snakk om.... E30, E36, E46, E91, E34, E39, E61... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 glemte å si det. e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Blir vell å overdrive å si at det er god plass, men får no inn barnevogna ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Sånn til opplysning, så får jeg inn begge disse barnevognene i min Touring . Men det er da E34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 er vell litt bedre plass i e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 "litt" E36 er trang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 er det noe stor forskjell på bagasjerommet på sedan og touring på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Et par andre innlegg vedr. nesten samme tema...og med litt god vilje kan E36/E46 Touring absolut brukes som familiebiler... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... gger#29907 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... ger#104715 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 er det større bagasjeplass i e46 enn i e36 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 En firehjuls barnevogn kan du slite litt med - hjulene bør i såfall være enkle å ta av (pga hjulkassene er innerste delen av bagasjen helt håpløst smalt). 3-hjuling bør ikke være noe problem Det som er verre er plass til bakovervendt barnesete, men det er vel det samme i sedanen? Har E39 - ikke for stor plass der heller, men vogna går inn både på langs og på tvers + golfbagg mm, så da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Det er ingen King Size plass, men jeg har sålangt ikke hatt noen problemer med at jeg har for luiten plass i bilen min. Kan prøve med en barnevogn (mulig i løpet av dagen) og gi beskjed senere om plass. her ser du et bilde fra bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Det er ingen King Size plass, men jeg har sålangt ikke hatt noen problemer med at jeg har for luiten plass i bilen min. Kan prøve med en barnevogn (mulig i løpet av dagen) og gi beskjed senere om plass. her ser du et bilde fra bilen min. du har ikke flere bilder av bagasjerommet? var litt mørkt det på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg vet at sedan har 435 liters bagasjerom, men fant ingen ting for touring. Der for tok jeg turen ut selv. Har målt og tatt noen bilder nå, følgende mål: Bredde: 90cm (smaleste v. hjulbuer) og 121cm (bak hjulbuer) Lengde: 86cm Høyde: 79cm (ved luken) - 82cm(det høyeste) Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 Bilde7 Bemerker det at setene kan legges helt ned. Kan få 10 bruskasser i bagasjerom hvis to av dem kan deles i to;) Fikk ikke tak i barnevogn, men håper dette holder for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 e-36 Touring er ikke noen stor stasjonsvogn, men den funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå