Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Må nesten vurdere å skifte. betaler ca 6500,- for E60'n og her fikk jeg et beløp på ca 4700,- kasko og leiebil, kasko uten leiebil ble det ca 4200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Betaler 6700 nå, mens Postbanken kunne tilby 4600, og jeg kryssa av for alt ekstra jeg kunne Her blir det forandring, ja Forresten: Noen andre som har hørt at Postbanken skal avvikles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Gjensidige har to fordeler : de har 23 år som "Voksengrense , og de gjør forsjell på de nye og gamle bmw modellene.de andre drar dette over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Pluss at Gjensidige har NITO-rabatt! Får vel en 20% ekstra på toppen av det hele. Men kommer til å ta en ny runde ved hovedforfall i september siden jeg blir 25 i sommer. Da vil det nok utgjøre litt forskjeller rundt forbi. Men til nå, fra jeg ble 23, så har Gjensidige vært suverent billigst (snakker under halv pris) av alle jeg har sjekket (Terra, If, Vesta). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Forresten: Noen andre som har hørt at Postbanken skal avvikles? Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Husker det ikke i farta, men enten lest det på nett eller tekst-tv. Men usikker om det skulle vurderes eller om det var bestemt. Er ikke kunde der, så spiller ingen rolle for min del. Hadde bare relevanse til denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 ble 10500,- dyrere enn gjensidige for min del Z3 1,8 96 modell 8000km iåret 20% bonus, ingen førere under 25 år, 15000 i egenandel kasko uten leiebil. Posten har lyst til å legge ned banktjenestene sine fordi de taper penger på dem. Men regjeringen lar de ikke få lov til det, fordi det er mange som bor langt unna og gjør banktjenestene hos landpostbudet, eller noe i den retningen Delkasko hos postbanken kom på 11864,- 1800 mer enn jeg betaler for full kasko hos gjensidige, ikke noe for oslo beboere dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 hadde tapt 7000,- i året ved å skifte alle mine over på postbanken fra spv! den gamle e30 var værst med forskjell på 4500,-!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Hm,blei 4700,- dyrere der enn hos Gjenstridige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ble samme som jeg har i Vesta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå