Hylland Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ein kollega av bror min har ein Peugeot 206 M16 med turbo... 185hk som går så jævli... Køyre den på turtallsperra heile tida... Det var ikkje mye effekt med ettermontert Turbo.. Lurte faktisk på å kjøpe en 405 T16 for noen år siden. Eg snakka med bror min no. Eg som har tatt feil. Var ein punto med turbo og 185hk... Den Peugeoten var ein 306 S16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Har eid pyssjå jeg:) Har hatt en 97 106 Rallye! Dette var en bil med meget bra understell org og bra bremser også! Gikk ikke galt heller... Holdt lett følge med en e36 320 opp til 170, greit den er tyngre enn 106, men har da 50 hk mer! Men bilen var håpløs og kjøre langt med, da all comfort var totalt fraværende... Turtall i 90, ca 4000! Men morsom bil å kjøre på svingete vei tross FWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ja ok,men 0-60 har du ikke sjangs i verden. Hvis du sier det så. men den dagen jeg faktisk blir frakjørt av en 205 gti, så kjører ikke jeg orginal 325i lenger ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe tar selvmord jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 "Pyssjå" er vel under tvil et "framkomstmiddel".Det var vel ikke franskmenn som oppfant kjørekomfort på øverste hylle. Var nok det dessverre.... Citroeng eller hvordan det staves, regnes for å være vanvittig gode å kjøre. De har visst en comfort uten sammenligning, men er ikke noen sportsbiler for å si det slik. Eller tar jeg helt feil nå? Ryktet sier jo at kan citroeng-forhandleren få lurt deg til en prøvetur, da er bilen solgt... Selv om bilene er stygge osv. Vil heller ha BMW, det er ikke det, men det finnes nok andre merker som også har comfort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Citroen er komfortable biler de, veldig sære og spesielle, omtrent som Saab. Peugeot er mer "folkelig", men ikke min greie noen av disse. Av disse er Citroen den mest komfortable, da disse har spesielle dempere, og det er det som har vært deres fordel i lang tid. Designen har vært for jævlig, husk bare padda... Usikker på også kvaliteten, men en 3 serie kan ikke konkurere med citroen på komfort tror jeg, da tenker jeg ikke på støy, men hvordan den er å kjøre på ujevne veier... Men jeg ville faen ikke hatt en Citroen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå