SteffenM2 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 det smalt fra rett kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 synes det klippet der er veldig morsomt tross maset.. kan ikke gjøre annet enn å le han som kjører heller gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Skal si den Supra'n fløtta seg ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe dritkul klipp, ganske skvetten han passasjeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 :whoa: :whoa: :whoa: Hehehe jeg sitter å ler enda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hahaha, nei så genialt, stakkars fyr Det hadde vært konge å sittet på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 deilig å se folk som har så peiling... Legger den så 100 perfekt opp til hver eneste sving.. å for en bil.. NAM NAM! Sitter bare å sikler her nå.. Hadde sikkert pissa på meg jeg å.. Men jeg ville ha tatt meg en tur i den bilen med den sjåføren fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 hehe .. japser er noen rare dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 HAHA. Stakkars mann Jeg forstår ikke at han hadde stemme igjen etter all den skrikingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 hahaha, Den var jæ.... bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 hhaha.. stakkars fyr.. hadde sikkert vært drit morro å sitte på der men. litt scetshy det med ruta Den ruta der er vel av plast eller noe. Skal ikke noe til før den gir etter. Genial film forresten. hehe, sett den før og er like bra hver gang. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidelengs Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 japser ass... Super drifting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 jan erik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 HÆHÆHÆ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Har lyst på sånn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå