SteffenK Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 http://www.understeer.com/images/tech/lever18.jpg Den helt til venstre, hvilken er det? Er det fra Z3? Hvor kan den eventuellt kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Z3 M. Får den vel hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Okei, er den god? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 450kr eller noe slikt..for z3m Viss du ser på DIY'en eg laget for shortshift til e36 så ser du delenummeret på et av bildene der..syns personlig den var bra eg, meget kort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ble posisjonen på spaken mye endret, inne i bilen? Med tanke på at man bøyer stangen fra kassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 450kr eller noe slikt..for z3mViss du ser på DIY'en eg laget for shortshift til e36 så ser du delenummeret på et av bildene der..syns personlig den var bra eg, meget kort.. Og er man medlem i BMWCCN, så kan du trekke fra 15% på den deleprisen der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg anbefaler den midterste som er fra 328 / M3. Disse har den bøyen og da slipper du problemet med at den blir tyngre enn før fra 1. til 2. gir. Ellers hvis du har mye penger å avse så kjøp fra www.uucmotorwerks.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg anbefaler den midterste som er fra 328 / M3. Disse har den bøyen og da slipper du problemet med at den blir tyngre enn før fra 1. til 2. gir.Ellers hvis du har mye penger å avse så kjøp fra www.uucmotorwerks.com Fortsatt laaangt unna hva man skulle ønske om du kjøper fra 328/M3.. Skal du absolutt ha noe orginalt fra bmw så er nok fra z3m det som tilfredsstiller mest. Uucmotorwerks evo3 og dssr anbefales absolutt! Kjempe greier! Se også testen deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg anbefaler den midterste som er fra 328 / M3. Disse har den bøyen og da slipper du problemet med at den blir tyngre enn før fra 1. til 2. gir.Ellers hvis du har mye penger å avse så kjøp fra www.uucmotorwerks.com Fant ikke noe pris på siden der, hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Den koster $325 med alle foringer og skal du ha det doble giroverføringsstaget inn til girkassa blir det $129 ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg anbefaler den midterste som er fra 328 / M3. Disse har den bøyen og da slipper du problemet med at den blir tyngre enn før fra 1. til 2. gir. Hva snakker du om? Alle E36 har samme spak. Fra 316 til M3 3.0. Sier det en gang til. Det som står i den artikkelen er feil. M3 og 328i har akkurat samme spaken som de andre E36. Kun M3 3.2 har annen spak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg anbefaler den midterste som er fra 328 / M3. Disse har den bøyen og da slipper du problemet med at den blir tyngre enn før fra 1. til 2. gir. Hva snakker du om? Alle E36 har samme spak. Fra 316 til M3 3.0. Sier det en gang til. Det som står i den artikkelen er feil. M3 og 328i har akkurat samme spaken som de andre E36. Kun M3 3.2 har annen spak. Da har jeg blitt feilinformert fra www.schmiedmann.no. Der sa de at den shortshiften var fra 328 / M3, men den er da sikkert fra vanlig Z3 den da, og ikke Z3 M. For Z3 har vell noe kortere girsteg enn E36 originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 eller så kan du lage den selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Har shortshift på min E90, kommer i forbindelse med M pakke. Er usikker på hva dere mener mht shortshift, mener dere bare spaken, er ikke det litt... enkelt da? skal vel være slik at gira sitter tettere også, slik det gjør på min. Hatt leiebil noen dager på, kjørt en E46 03 model 316 touring, med 31.000km på telleren - kom tilbake til min E90 igår. ENORM forskjell! E46'en var som å røre rundt i grøt... E90'en var tight og ja, en helt annen verden! Jeg kommer fra 5 serie med automat, og var skeptisk til manuelt igjen, men med denne shortshiften, er det ikke noe problem, annet enn at ønsket om større motor er stort til tider - hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå