Gå til innhold

Angel Eyes: Anbefalinger ?

-Sammy
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ha meg nye lykter, vil ha angel eyes men ikke sånne som koster heroin. Skal helst ikke passere 5 laken.

Har dere anbefalinger, evt. tips om hva jeg skal styre unna?

(har lest om diverse som har tatt fyr tidligere...)

Tenker litt på disse : http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_32_37_84_87&products_id=812

Eller disse:

http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_32_37_84_87&products_id=2855

takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lampene du foreslår ser bra ut. En BMW skal ha 2 runde lykter på hver side. Lykter med chrome bakgrunn ser ikke bra ut. De blir for firkantede. Får assosiasjoner til gammel Mazda.

Vurderte selv blinklysene til InPro, men desverre var det en gul innsats i dem. Gule blinklys kan vi ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to lyktene der så meget pene ut.

En kamerat av meg har en 2001 E39 520dT. etter jeg fikk montert mine angeleyes sammnliknet vi lyktne og kunne ikke se forskjell. jeg fant nå et bilde av hella-angel eyes til E36 og syntes ikke de var pene. Gå for en av de du valgte, de var lekre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt noe som ikke funker skikkelig da? Kjøpte noen baklykter derfra, men en diode var gått. Skrev en mail om det for ca tre uker siden uten å få svar. Skrev en ny en i kveld, samtidig som jeg skrev her, og da fikk jeg svar(tilfeldig?), men fikk bare til svar at det går an bytte diode. Ikke noe tilbud om å ordne det eller noe.

I tillegg sendte han lyktene i ganske skrøpelig innpaktning (ikke originalinnpakning) så de fikk seg en trøkk. Spør jeg om flere ting i mailen, så svarer han på det som passer ham. Synes også det er rart at det ikke finnes noe tlf nr på fyren/firmaet. Mistenkelig og useriøst er det.

Men klart...varer han har på lager og som ikke er feil ved funker sikkert som bare det. Noen ganger er det faktisk verdt å betale mer til de større firmaene og få de rettighetene du har krav på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha lest her tidligere at noen opplevde at lyktene smeltet ned og tok fyr :? Var fra FK syns jeg å huske..

Men In.Pro har litt bedre kvalitet, eller ?

Slik jeg har forstått det så er det såpass mange som har FK, og såpass mange som er fornøyd med dem så det tror ikke jeg er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...