Gå til innhold

Prosjekt/oppshining av e46'en(nye bilder 14. november!!)


John H
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja tenkte eg skulle legge inn litt info og bilder av bilen min, er vel kanskje ikkje akkurat et prosjekt? skal ikkje bytte motor til større eller noe slikt, vil bare vise fram bilen og forandringene den gjennomgår. Fort kommer det ikkje til å gå da eg bruker penger på andre ting enn bare bil :) skal gifte meg til sommeren og da forsvinner pengene raskt nok kan du si :wink:

Bilen er en Cosmosvart 318i 1999 modell sedan, nå kjørt 132000 med fullt servicehefte..kjøpte bilen i slutten av desember og er storfornøyd med den så langt..meget god å kjøre og forholdsvis rimelig å forsikre :) Den var helt orginal når eg kjøpte den.

Etter at eg kjøpte den er det kjøpt inn litt forskjelligt "duss" til den..

*Svart delskinn sportsinteriør kjøpt i sverige

*Midtarmlene

*Klarglass blinkere framme

*Facelift baklamper bak

*Org. cd-spiller

*BC bryter

*Lille M listen på bagasjerom

*18" Krysseker

*Sebring effektpotte

*M-tech Frontfanger

*Senkesett 40/30 fra Cobra

*Sportsratt med multifunksjon

*Chrom girkule M///

*Chrom håndbrekk M///

*K&N Filter

*Aktiv sub fra Pioneer

*6,5" Komponentsett Rockford

Det som garantert kommer er senking! Bilen er nok litt for høy for meg sånn som den er idag. Kanskje også litt styling, liten leppe kanskje? Vi får se hvor langt pengene rekker :)

Har også vært uheldig og vært borti autovernet allerede (typisk) dette skal bli fikset i april mnd..

Setter pris på kommentarer :)

Slik såg den ut når eg kjøpte den

DSCF0637.jpg

DSCF0634.jpg

DSCF0638.jpg

Slik er den nå

DSCF0639.jpg

DSCF0640.jpg

front.jpg

hekk.jpg

lille_m_list.jpg

P3120882.jpg

P3120881.jpg

Kommer til å oppdatere med bilder så raskt det skjer noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du som kjøpte de BBS RK felgene til salgs på finn.no ja;)

Synd at de er gått ut av produskjon for de er noe av det letteste og peneste man kan på en BMW.

Hehe ja det var nok meg..syns de er rå eg da + at det var meget gode dekk på de!

Var på en dekksjappe(seriøs) i haugesund etter at eg var og hentet de og spurte om pris på de nye..han sa at de var ingen problem å få tak i nye, den dimmen eg har 8,5 * 18" kostet 2895kr pr felg ??

pen bil du har. hvor kjøpte du den lista til bagasjen?

mye har du tenkt til å senke?

Kjøpte den faktisk på mobilsentrum.no kostet vel 550kr med frakt eller noe sånt..er i abs plast med 3M lim bakpå..virker veldig bra..lurer på om eg skal ha litt svart silikon under for sikkerhets skyld? noen som har montert slik før?

Litt usikker på senkingen, har veldig lyst på justerbart men det er litt dyrt..er og veldig fornøyd med komforen eg har akkurat nå så vi får se.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette prosjektet likte jeg! Akkurat etter min smak når det gjelder E46, de rette lysene, rette felgene og interiøret. Ren og enkel facelift, men som viser enormt igjen ihvertfall for oss kjennere.

Likte ikke E46 før, men kanskje det blir en slik neste gang? Har begynt å like dem mer og mer. Men det blir nok kombinasjonen diesel/automat/touring på meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takker!

Arg, var lenge siden eg hadde oppdatert her nå..må skjerpe meg!

Da har det skjedd forskjelligt..senking er kommet på som sikkert noen vet..det ble 40/30 senking fra Cobra..

Og best av alt er ny front - m-tech kjøpt inn, lakket og kommet på igår! :D

Begynner å bli sinnsykt fornøyd med resultatet selv, som en ny bil! :)

DSCF0767.jpg

Se på den kjedelige gamle fronten :lol::lol:

DSCF0769_001.jpg

Med Ny Front \:D/ :headbang:

Bilde009.jpg

Bilde010.jpg

Bilde011.jpg

Vel hva syns dere gutter og jenter? Skulle hatt meg noen m3 speil, en bakrutespoiler og angeleyes nå så hadde den vært i boks :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...