Gå til innhold

Prosjekt/oppshining av e46'en(nye bilder 14. november!!)


John H
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble jo knallbra! Utrolig hvor mye forskjell det gjør.

Hvor mye kostet herligheten da? Lurer på M-fanger(e) selv.

Du har bare skiftet fronten? Trenger man egentlig mer? Jeg mener, det blir ikke usammenhengende med sideskjørtene og bakfanger? Er jo bare fronten som ser noe særlig anneledes ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker alle sammen, ble rimelig fornøyd selv kan du si :)

ja den M-tech II fangeren er en sikker investering :D

Ja angrer ikkje et sekund på den :wink:

Det ble jo knallbra! Utrolig hvor mye forskjell det gjør.

Hvor mye kostet herligheten da? Lurer på M-fanger(e) selv.

Du har bare skiftet fronten? Trenger man egentlig mer? Jeg mener, det blir ikke usammenhengende med sideskjørtene og bakfanger? Er jo bare fronten som ser noe særlig anneledes ut...

Takk skal du ha, kjøpte fronten hos paulsen brother for 3200kr med alt..nye linselykter og netting osv..den var jo litt skadet, men det fikset eg, så tok lakkereren finpussen på den og lakket den for 1500kr..

Syns ikke det ble usammenhengende på noen måte..er faktisk litt usikker på om eg egentlig liker hekken på m tech..

Meget pent! Trodde ikke du nøyde deg med m-tech når man ser på gamlebilen din Uansett meget pen E46!

Hehe, nei en skulle vel ikke tro det :) Den var vel litt voldsom den andre bilen..har helller ikke råd til å legge ut så mye penger som på den :wink:

Så eg bestemmte meg for å kjøre en "clean" stil på denne, syns eg har klart det greit til nå vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker paulsen :) nja, litt arbeid var det jomen det gikk fint..i sprekken blei det frest ut et spor og lagt skikkelig forsterkning som gikk gjennom, på den delen der det bulte ble det varmet opp litt og presst litt på plass, etterpå litt sparkling..ble bra det..er virkelig fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Takker magnus1982! Eg kjøpte mitt interiør i sverige, fant det på autopower.se, har sett flere til salgs der og i senere tid..

Ellers er har det blitt lite oppdateringer i det siste, har akkurat giftet meg og dermed har det blitt lite penger til bilen :wink:

Men i morgengave av fruen fikk eg meg GPS fra Tomtom, ONE heter den, flere som har den kanskje? Har fungert bra til nå hvertfall så kan vel kalle det en liten oppgradering? :)

tt2000.jpg

Får håpe det kommer litt mer snart, vil ha meg slike alu. ringer til instrumentene og går også i tanker om å lakke listene innvendig i bilen.

Kan jo legge inn et par nye bilder imens..

DSCF080833.jpg

DSCF080933.jpg

DSCF081033.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Får vel hive inn litt ny info da..lenge siden sist oppdatering!

Får vel begynne med et nytt KN filter da :wink:

Har laget et stag som holder filteret oppe nå slik at det ikkje "henger"

DSCF0847.jpg

DSCF0848.jpg

Kjøpte Girkule og Håndbrekk av Tage her på forumet (meget hyggelig kar)

DSCF0933.jpg

Og så til det beste : Multifunksjonssportsratt! Herlig forandring til det gamle eg hadde som var av gummi? og var slitt og løsnet fra rattkransen, har ikkje fått tastene igang enda men håper det løser seg i løpet av uka..

Betalte 3000kr med frakt og toll av rattet fra sverige, syns ikke det var så gærnt?? Strøkent ratt da..

DSCF0931.jpg

DSCF0934.jpg

Vurderer å kjøpe øyelokk, men klarer ikke bestemme meg om det er tøffest med eller uten? Noen som har en formening om dette?

DSCF0927.jpg

DSCF0928.jpg

Comments???? 8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...