|Andreas| Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Mye rart folk finer på azz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Er nå ille nok scoopet, sotinga og Evo-spoileren, men HVORFOR spoileren over bakruta?? Kanskje han trodde det var bakrutespoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Må si jeg er spent på Autoart ala bilbryggeriet sin kommentar til bilen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Må si jeg er spent på Autoart ala bilbryggeriet sin kommentar til bilen jeg.. Kansje de har hatt en finger med i denne stylingen også. Litt ironisk kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 I stedet for å bruke 5000,- på stupebrett, kunne han ha spandert på seg et par hvite blinkers, og sagt seg fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 kan noen vere så snill å ta en traktor å kjøre over den bilen? jeg ville vert evig takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 kan noen vere så snill å ta en traktor å kjøre over den bilen? jeg ville vert evig takknemlig skaff meg en, gjør det med glede og er villig til å sitte inne for det å. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 hmm. jeg skal ikke si direkte hva jeg mener da eier av bilen kan titte innom forumet, eller for den saks skyld være medlemm her.Jeg har sett en tilsvarende bil (om det ikke er denne) på Strømmen Storsenter en gang. Orange blinklys, Fjordgrå met og disse voldsomme spoilerne. bilen hadde ingen felger som stod i stil med stylingen og de var småe. jeg husker ikke om den bilen hadde 4 eksosrør eller 2. Mener å ha lagt merke til denne bilen på Strømmen Storsenter jeg også... Kunne ikke se på den..måtte snu meg unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Synes den bilen var kjempefin jeg... orginal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 det er Omar sin, fettern til lille-Hassan.HAHA Nei nå ble vi overrasket hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 hmm. jeg skal ikke si direkte hva jeg mener da eier av bilen kan titte innom forumet, eller for den saks skyld være medlemm her.Jeg har sett en tilsvarende bil (om det ikke er denne) på Strømmen Storsenter en gang. Orange blinklys, Fjordgrå met og disse voldsomme spoilerne. bilen hadde ingen felger som stod i stil med stylingen og de var småe. jeg husker ikke om den bilen hadde 4 eksosrør eller 2. Mener å ha lagt merke til denne bilen på Strømmen Storsenter jeg også... Kunne ikke se på den..måtte snu meg unna.. ---------------------------------------------------------- Hei folkens Denne tilhører bilen til gutta som eier Rockwood ned i lillestrøm... så dere ser den veldig ofte på lillestrøm - lørenskog strekningen, mens iblant i Oslo (heldigvis ikke så ofte!!) Disse guttene har en E36 som dere ikke vil si, same type styling på den oxo Har selv E39, folk burde skamme seg over å ødelegge ryktet og stoltheten til en E39 slik.... mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 je, det må eg sei! %Sensurert ihnt. norsk lov% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Speechless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 usj.. kjenner det grøsser langt nedover ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Den dere va berre nokka av d styggeste i ha sett på veldi lenge!... ser jevli mye stykt men den tok berre kaka!.. går ikke ann å drikke den fin en gang...!for d meste så går d ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå