Gå til innhold

Hvilke felger skal jeg velge?

///Magnus
 Share

Hvilke felger mener DU jeg bør velge?  

52 stemmer

1. 1. Hvilke felger mener DU jeg bør velge?

• M5
      16
    • M3 19"
      9
    • RH Phoenix
      25
    • Bruke de jeg har (18" E46 M3)
      3

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilke som jeg synes er finest. Om jeg i det hele tatt skal kjøpe nye da. Vurderer å legge sommerdekkene på de samme felgene som jeg har vinterdekk på nå. (18" E46 M3)

Hmmm... :-k

Vi snakker nok 19" om jeg kjøper nye.

M5:

view5ka.jpg

M3 19":

5937020pbp8wl.jpg

RH Phoenix (?):

5404.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2dwq907x]RH Phoenix felgene så jo strøkene ut!

Er kanten helt crome?

Hva er prisen på disse i 19" ?

hei, det kommer helt an på felgbredde, dekkstørrelse og dekk. De ligger fra 13 000 - 17 000. for 15 000 har man et godt sett med gode nok dekk.

Felgpakke m/W225/40 og 255/35-18 Kumho KU19 - 13426,- inkl. MVA

Felgpakke m/W235/35-19 Kumho KU31 - 15750,- inkl. MVA

Felgpakke m/W235/35 og 265/30-19 Kumho KU31 - 16943,- inkl. MVA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det Orginale M5 felger vi snakker om da?

Blir jo helt feil å blande sammen felger fra 5'ern og 3'ern... BMW har jo mange designere som finner ut hvilke felger som passer best til hvilke modeller osv ... blir litt feil å sette M5 på en gammel E46 da... det KAN bli ok, men somregel blir det ikke det...

de M3 felgene er jo fantastisk fine.. men selv sverger jeg til ALPINA.. om man ikke har penger til Alpina-felger fungerer BMW 'radial' styling nesten like godt.. de ser faktisk meget pene ut på nesten alle BMW'er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men det blir jo ikke nødvendigvis HELT feil å blande 5'er og 3'er felger. Er jo ofte en smaksak også.

Er ikke originale M5 felger jeg vurderer nei. For det første passer helt sikkert ikke innpresset, for det andre har jeg ikke tenkt til å bruke 40-50 tusen på felger og dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror faktisk ikke de M5-felgene er så vanvittig dyre... hele konseptet med M-bilene er jo at de ikke skal koste Ferrari-penger.

jeg tror de M3-felgene hadde gjort seg veldig.. men om jeg var deg ville jeg seriøst vurdert de BMW'radial-styling' felgene... de ser virkelig skikkelig fine ut... '

Fant ikke noe bilde av E46 med disse felgene... men de ser vel så pene ut på E46 som E38.. og det sier jo sitt... skikkelig BMW-felger.

000_0825.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Men RH AO-Phönix har tre skruer mellom hver eike. Mens RH AO Phönix II har to skruer mellom hver eike.

Hartge Classic har vel heller ikke kant?

Øh...ja, nå ble jeg litt usikker....

http://www.streetdreams.org/display.php ... fin=Silver

Her er Hartge Classic felgene....er jo kliss like som AO Phoenix II.

Jammen ikke sikker jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...