Gå til innhold

E34 M5 0-mange km/t....

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv kjørt M5 med dette rattet, så ja, er nok ikke E36 det her ;) Hvor har man slike veger man kan ta dette på dagtid?

Du må nok flytte oppi ola dalen her :wink:

plenty av fine strekker med lite eller ingen trafikk..... jihaaaa

Har en del bidrag her jeg også :roll: .. noen som vet hvor jeg kan få lasta dem ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Sainsbury stemmer nok at de kjem fra fræna ja.

Tror jeg vet hvem det er også :P Er en m5 3.8 ja. Står farstad i filnamnet så må jo vere fræning. Kan tippe at dette er fra freneide, et rimelig langt strekke med slakke svinger.

"Me kjem frå frenå å me kjære knall hardt!". HaHa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akkurat imponert. Har kjørt m3`en o-200 på 18sek og jeg syns det var drit treigt! Sovner nesten! Når vi snakker under 10sek da begynner man å kjenne at det drar litt!!

Og ka bila har du kjørt som klarer 0 - 200km/t på under 10.sekund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-34 er dette ja, men trur faktisk de kan vere en 3.6 liers motor, min M5 er mye sprekere skal eg si dere, eller er de synsbedrag??

skal ta og filme eg og så skal vi se!!!:=)

Tror en standard E34 M5 3.6 skal ha 0-200 på 23 sek, så denne går bedre enn det. Hvis din er mye sprekere må det være gjort seriøse ting med den.. Og hva er "mye sprekere"? E60 M5 med V10 på 500hk klarer det bare 5 sek raskere enn på filmen..

Kan jo også være du har større misvisning på speedoet ditt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akkurat imponert. Har kjørt m3`en o-200 på 18sek og jeg syns det var drit treigt! Sovner nesten! Når vi snakker under 10sek da begynner man å kjenne at det drar litt!!

Må nesten si meg litt enig i dette, har man en gang kjørt en skikkelig potent bil så blir ikke 0-200 på 20s så imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...