Peoplez Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 funka den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Selv kjørt M5 med dette rattet, så ja, er nok ikke E36 det her Hvor har man slike veger man kan ta dette på dagtid? Du må nok flytte oppi ola dalen her plenty av fine strekker med lite eller ingen trafikk..... jihaaaa Har en del bidrag her jeg også .. noen som vet hvor jeg kan få lasta dem ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 E-30 big, hvis du har noe som er interessant for allmenheten legger jeg det gjerne ut. Send til meg på gr@bimmers.no i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Ble ikke akkurat imponert. Har kjørt m3`en o-200 på 18sek og jeg syns det var drit treigt! Sovner nesten! Når vi snakker under 10sek da begynner man å kjenne at det drar litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Dette er vel fra MøreRomsdal. Hører at det er "Fræninga". "Da bynnje vi" "Vi fræninga e bøgd fær fart vi..." LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Haha. Sainsbury stemmer nok at de kjem fra fræna ja. Tror jeg vet hvem det er også Er en m5 3.8 ja. Står farstad i filnamnet så må jo vere fræning. Kan tippe at dette er fra freneide, et rimelig langt strekke med slakke svinger. "Me kjem frå frenå å me kjære knall hardt!". HaHa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Ble ikke akkurat imponert. Har kjørt m3`en o-200 på 18sek og jeg syns det var drit treigt! Sovner nesten! Når vi snakker under 10sek da begynner man å kjenne at det drar litt!! Og ka bila har du kjørt som klarer 0 - 200km/t på under 10.sekund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 ja detta e i ganske så sikker på kem e ja! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 E-34 er dette ja, men trur faktisk de kan vere en 3.6 liers motor, min M5 er mye sprekere skal eg si dere, eller er de synsbedrag?? skal ta og filme eg og så skal vi se!!!:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nei det er 3.8.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallar'n Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Hærlig... Vanvittig aks. Tok ikke lang tid til 200 km/t nei... BMW for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 E-34 er dette ja, men trur faktisk de kan vere en 3.6 liers motor, min M5 er mye sprekere skal eg si dere, eller er de synsbedrag??skal ta og filme eg og så skal vi se!!!:=) Tror en standard E34 M5 3.6 skal ha 0-200 på 23 sek, så denne går bedre enn det. Hvis din er mye sprekere må det være gjort seriøse ting med den.. Og hva er "mye sprekere"? E60 M5 med V10 på 500hk klarer det bare 5 sek raskere enn på filmen.. Kan jo også være du har større misvisning på speedoet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond andreassen Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Selv kjørt M5 med dette rattet, så ja, er nok ikke E36 det her Hvor har man slike veger man kan ta dette på dagtid? ja de må gudene vete vist de er her i lande. kan hende de er i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 er en ombygd bil, 3.8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Ble ikke akkurat imponert. Har kjørt m3`en o-200 på 18sek og jeg syns det var drit treigt! Sovner nesten! Når vi snakker under 10sek da begynner man å kjenne at det drar litt!! Må nesten si meg litt enig i dette, har man en gang kjørt en skikkelig potent bil så blir ikke 0-200 på 20s så imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå